S1528 skrev 2015-03-30 00:27:35 följande:
Jag måste bara få gnälla lite.. Har 28 dagar kvar till BF och jag vet ärligt talat inte hur jag ska överleva fram tills dess. Det är redan så trångt i magen och nätterna är rent ut sagt ett helvete. Kan inte sova på någon sida, slänger mig av och an hela nätterna och blir bara tröttare för varje dag! Jag mår riktigt dåligt över att min kropp inte tillåter mig att ligga i sängen bredvid min sambo och bara slappna av!
Och när det är extra mycket aktivitet i magen får jag halvt panik och känner att bebisen måste ut NU annars dör jag. Är jag helt ensam om den känslan?
Just nu är det tunnelseende och 100% väntan på förlossningen som gäller, kan inte tänka på något annat :(
Känner också igen mig! Går dock på övertid nu (Bf +1), såå sjukt otålig börjar jag bli - gråter och är allmänt irriterad varje kväll vilket säkert beror både på tröttheten och otåligheten och av att jag inte känner nånting som tyder på att de är på G :)
Vi har ju en 120-säng vilket inte underlättar sömnen kan jag säga, men vår räddning har blivit skavfötters, får man iaf ligga i samma säng men med lite mer plats. Gubben sover också bättre efter att vi började med detta, vaknar inte när jag går upp o kissar för femtioelfte gången.
Kommer bli 14 lååånga dagar! Speciellt eftersom busskortet går ut idag, o känner inte ritkigt för att köpa ett nytt. Så idag blir det att införskaffa mängder av garn. (Om ni ser nån där vattnet går för i Farsta så är de säkert jag
)