En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag var ett vrak och helt slut på dagarna, vågade t ex inte köra bil eftersom mitt fokus inte var det bästa.
Hur var det att göra den? ska själv till BM på måndag och göra det.
Var på kontroll idag v 26 sf mått 25 och allt var bra, men ska börja med järntabletter då de låg 114!
Är de inte konstigt att jag fick be henne kolla järnvärdet pga av min trötthet o huvudvärk! Borde ju vara rutin! Jaja!
Bebis mådde bra iaf:)
Oki inte bara hos mig då som man får be om det, hon har tagit det en gång de andra gångerna bad jag själv om det!
Jag äter ju multivitaminer med järn så värdena hade ju antagligen varit sämre utan dem!
När tar ni era järntabletter?
Tänkte då man inte ska äta 2h innan eller efter! Är bara på natten jag inte äter på 4h ;)
Det där med att inte äta 2h innan eller efter visste jag inte. Visste bara att man inte ska ta de samtidigt som man äter något. Jag tar mina precis innan jag går och lägger mig. Funkar bra :)
Jag tar mina (2 st niferex) efter måltid som inte innehåller mejeriprodukter. Jag kräks som en räv om jag inte har mat i magen innan jag tar tabletterna, och det var helt okej enligt BM iallafall :)
Tar innan jag går och lägger mig. Brukar äta ca en timme innan, men jag äter hela tiden