En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Min VC är inte den bästa heller. De kommer bara säga att jag ska komma ner på lättakuten om jag ringer imorgon och där kan man få sitta flera timmar och när det är ens tur får man inte ens träffa läkare.
Velar runt i djungeln sv babyskydd... Hittade en sida med bäst-i-test där den som fick bäst var BeSafe iZi Go med 9 poäng av 10 för ca 3500kr. Sen kom bla Acta Graco Logico med 8/10 för 1200kr!? Hur kan det vara sån skillnad i pris? Är den första verkligen så mycket bättre?! :/
Kudde eller inte kudde till bebisen? Någon som hört sig för med sin BM eller BVC? Min BM sa idag att det senaste hon hörde var att de ska ha kudde. Men det ändrar sig från år till år och pratar man med någon annan kan de ha hört annorlunda. Hopplöst.
Har nån någon erfarenhet av fårskinn?
Hur mycket bör man i så fall lägga för att få ett kvalitetsskinn? Hur vet man att man får ett som gör mer nytta än skada, om man säger så? (Har ingen koll själv :/ )
Finns det inte en bok om just förlossningssmärta, och hur man kan hantera den? Minns inte alls titel eller författare, har bara en aning om att jag hört någon nämna den... Nån här som vet vilken jag menar? ;)
Kläder innehåller mycket gifter osv, vet att även många ekologiska kläder kan innehålla viss mängd? Någon som vet eller läst någonstans hur det faktiskt är eller ska vara? vi har hittills ganska blandat även om det mesta av de vi köpt själva till den lille är ekologiska kläder..