Inlägg från: mandalii |Visa alla inlägg
  • mandalii

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Här kommer morgonmagen!

• mandalii
    Bell13 skrev 2014-10-03 07:29:07 följande:

Magen är svullen :) är i v 15 idag. Brösten har också exploderat

Oj vilken fin mage! Haha, ja brösten är helt gigantiska, hur många BH-storlekar har du gått upp? :D
  • mandalii
    Sommarsnö skrev 2014-10-03 09:35:40 följande:

Så olika det kan vara. Jag ser ut som innan graviditeten både när det gäller bröst och mage. Tror inte jag gått upp något i vikt heller. Tur att jag sett att den lilla mår bra i magen och växer

Vilken vecka är du i ?
  • mandalii
    Bell13 skrev 2014-10-03 09:23:45 följande:
    Innan graviditet hade jag 75c och nu har jag 80dd vet inte hur detta ska sluta. Min sambo är glad :)
    Haha, jäklar! Förstår det : )
  • mandalii

Här kommer en före och efter bild. Första bilden var jag gravid i vecka 4 eller 5. Andra vecka 11+5.

• mandalii
    mandalii skrev 2014-10-03 15:24:06 följande:

Här kommer en före och efter bild. Första bilden var jag gravid i vecka 4 eller 5. Andra vecka 11+5.

Här är bilden : )

• mandalii
    LillaSandy skrev 2014-10-03 17:46:26 följande:

Barnmorskan frågade om jag börjat äta omega 3. Gör ni det och har era barnmorskor rekommenderat det? Det var tydligen viktigt enligt henne, gjorde det i Finland och där rekommenderar de alla gravida att äta omega 3 redan från början.

Jag har precis börjat äta Omega 3, köpte Apotekets. Äter bara fisk 1-2 ggr per vecka just nu, har tyvärr haft väldigt svårt för fisk sedan jag blev gravid. Skaldjur går bättre.
  • mandalii
    MariaLs skrev 2014-10-03 20:47:17 följande:

Jag har precis så....känner sig väldigt låst ibland med vad man kan göra haha hoppas de blir bättre snart

Exakt samma här! Jobbigare än man kan tro, om man ska ut på utflykt/promenad eller liknande. Har fått springa in i skogen ett par gånger och pinkat, haha!
  • mandalii

Hur gör ni med folsyra? Jag har ätit det hela graviditeten ( och fyra månader innan) men har hört att efter vecka 12 har det ingen verkan? Är i vecka13 nu, ska jag sluta med dem?

Drömmer ni mer än vanligt? Det gör jag! Har de mest bisarra drömmarna, blir jagad av sambons mostrar och massa konstigt, haha.

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)