En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Här kommer morgonmagen!
Här kommer morgonmagen!
Magen är svullen :) är i v 15 idag. Brösten har också exploderat
Så olika det kan vara. Jag ser ut som innan graviditeten både när det gäller bröst och mage. Tror inte jag gått upp något i vikt heller. Tur att jag sett att den lilla mår bra i magen och växer
Här kommer en före och efter bild. Första bilden var jag gravid i vecka 4 eller 5. Andra vecka 11+5.
Här kommer en före och efter bild. Första bilden var jag gravid i vecka 4 eller 5. Andra vecka 11+5.
Barnmorskan frågade om jag börjat äta omega 3. Gör ni det och har era barnmorskor rekommenderat det? Det var tydligen viktigt enligt henne, gjorde det i Finland och där rekommenderar de alla gravida att äta omega 3 redan från början.
Jag har precis så....känner sig väldigt låst ibland med vad man kan göra haha hoppas de blir bättre snart
Är det någon som vet när man går in i andra trimestern? Jag är i vecka 12+1.
Hur gör ni med folsyra? Jag har ätit det hela graviditeten ( och fyra månader innan) men har hört att efter vecka 12 har det ingen verkan? Är i vecka13 nu, ska jag sluta med dem?
Drömmer ni mer än vanligt? Det gör jag! Har de mest bisarra drömmarna, blir jagad av sambons mostrar och massa konstigt, haha.