En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Tror hon sa 8 eller 9 cm så de stämde:)
Din då?
Tror hon sa 8 eller 9 cm så de stämde:)
Din då?
Kan tipsa om Fiat freemont. Den är sjusitsig men ser inte ut som en buss utan som en suv.
Gällande barnvagn funderar vi på en bugaboo camelion 3. Har sett att de är billigare i Holland så vi beställer nog därifrån.
Grattis förresten. Jag väntar mitt tredje barn och det blir första barnet för min sambo.
Vilken v kommer ni göra Rul? Mitt kommer bli 17+1 är inte det tidigt? Bm går efter senaste mens och då är jag 18+? Enlig den men jag har ju sett på UL att de inte stämmer (vilket ja visste) borde jag säga de till min bm så hon flyttar mig?!?
Har varit inne och kikat lite i den här tråden lite då och då, men inte riktigt vågat hoppa in. Har haft några oroliga veckor pga upprepade tidiga missfall. Men var på UL och KUB förra veckan, och allt såg så bra ut som det bara kunde. Så nu är det på riktigt :)
Är i vecka 15 (14+2) och har BF 17 april och tänkte jag hoppar in i den här tråden jag också
Vad kul att vi har BF samma dag :)
Jag mår riktigt bra, förutom att jag är väldigt trött. Eftermiddagarna på jobbet är en riktig pina. Hur mår du?
Jag har tid för RUL 20 november. När har du?
t
Vad tror ni om den här jackan i vinter, tror ni den funkar för gravidmagen? Vill så gärna ha en sådan modell och tycker det är omöjligt att hitta fina vida lite kortare kappor. Någon som annars har bra tips på var man kan hitta någon som funkar?
www.topshop.com/en/tsuk/product/clothing-427/jackets-coats-2390889/faux-fur-hooded-swing-coat-3162317{1}~[black|blue]&bi=1&ps=200
Usch jag tror att jag kommit in i de så kallade spökveckorna, hände nästan prick på dagen när jag klev in i vecka 16 och då månad 4. Plötsligt försvann tröttheten, magen kändes ?lättare? och äntligen välfungerande (har haft extremt jobbigt med gasig, uppblåst och förstoppad mage). Var helt fantastiskt och det har hållit i sig sedan i lördags. Tycker att brösten också ömmar mindre. Men värst av allt, magen bara försvann..poff.
Känns så himla trist, då fattar man att det inte var den riktiga bebismagen som syntes, utan bara min svullna mage. Känner mig lite orolig också, kan det ha hänt något? Hur är det för er? Hur har det varit?
Egentligen borde man ju njuta nu, av att må så bra, men kan inte riktigt göra det som sagt?
Är det någon annan här som upplevt att magen har krympt i vecka 15-16? Vaknade igår och min stora mage var mer eller mindre borta! Har förstått att tarmarna kan skapa en enorm svullnad och att det brukar lägga sig i dessa veckor men man blir ändå lite orolig...