En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Hej!
Nu har illamående från hell kommit. Vad jag minns med de två andra graviditeterna så mådde jag aldrig så här illa.
Men är det någon som har tips på vad man kan få i sig?
Hej!
Nu har illamående från hell kommit. Vad jag minns med de två andra graviditeterna så mådde jag aldrig så här illa.
Men är det någon som har tips på vad man kan få i sig?
Har mina vanliga jeans på mig som är från zara. Köpte 27/34 så att de blir lite baggy och just den modellen är extremt låga. Inga problem att knäppa under lilla kulan. Är helnöjd eftersom jag inte gått upp mer än 500g än, v 12 nästa vecka. Mitt mål på Max 10 plus kilon kan gå vägen! Mer än så kommer hästen inte orka bära. :)
Har mina vanliga jeans på mig som är från zara. Köpte 27/34 så att de blir lite baggy och just den modellen är extremt låga. Inga problem att knäppa under lilla kulan. Är helnöjd eftersom jag inte gått upp mer än 500g än, v 12 nästa vecka. Mitt mål på Max 10 plus kilon kan gå vägen! Mer än så kommer hästen inte orka bära. :)
1 tablett apotekets gravid innehåller samma mängd folsyra som 1 tablett av apotekets rena folsyra..så folsyran är detsamma.. De övriga vitaminerna borde väl knappas skada?
JhjärtaK: haha jo men så är de ju, man kan ju känna sig lite uppblåst men som sagt på övre delen av magen... Tuttarna växer en del så får nog bli nytt här med ;)
Tack för era svar! Började blöda för ett tag sen och ska nu ringa gynakuten. Åh hoppashoppashoppas att det inte är ett missfall.