En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Har börjat vakna på natten av att jag är varm och måste öppna fönstret för att kunna fortsätta sova. Har också jättesvårt att vända mig och att hitta en bekväm sovställning, känns som ryggen går av
Har börjat vakna på natten av att jag är varm och måste öppna fönstret för att kunna fortsätta sova. Har också jättesvårt att vända mig och att hitta en bekväm sovställning, känns som ryggen går av
Tips om nu bor runt haningeområdet i stockholm. Hämta ut Liberopaketet där, fick en massa annat med från ica-maxi också. ett paket toapapper, choklad, pasta, kakor, pastasås, festis mm. En hel papperskasse :) Fast dom kanske gör så på alla ica-maxi?
Här har jag legat i sängen hela helgen med världens foglossning! Trötthet i ryggen, värk i bäckenet, höger skinka & ljumske som strålar ner i benen. Spelar ingen roll hur jag sitter, ligger eller står så värker det. Går som en ostkrok och håller i mig i allt för att få stöttning.. Fy bubblan om detta ska hålla i sig i 4 veckor till.. Ingenting hjälper heller. Sover knappt om nätterna då det värker och man vrider och vänder på sig stup i kvarten.
Nog för att jag haft foglossning med alla graviditeter men ALDRIG blivit så här klen!
Men lillan snart 2 & 1/2 var i alla fall gullig och erbjöd mig sina nappar och plåster Om det bara vore så enkelt.
Sorry för gnälligt inlägg!
Har ni köpt vantar till bebisen? Ullvantar eller bomull isåfall?
Funderar på solskydd till vagnen - är parasoll eller UV-skydd bäst? Finns det något kombinerat med myggnät eller får man köpa det separat?
Idag känner jag mig riktigt trött och gnällig. Är så trött på folk runt omkring som kommentar hur liten magen är. Även om jag vet att det varierar så sätter det griller i huvudet till slut. Har dessutom stått stilla på vågen sen nyår, vilket gör mig osäker. Varför måste folk kommentera storleken på magen?? Och varför är det en del av mig som lyssnar på dessa kommentarer och tar åt mig? Jag vet ju enligt TUL för tre veckor så var tillväxten enligt normal kurvan om än åt det mindre hållet. Likaså SF måttet följer kurvan.
Blä, var bara tvungen att vräka ur mig lite gnällighet. Ursäkta tråkigt inlägg :-/
Ha ha, ja onekligen spelar det ingen roll om magen är liten eller stor. Tydligen tycker folk sig ha rätten att kommentera den hur som helst. Det är väl bara för oss att bita ihop. Men ibland funderar man på ge tillbaka med samma mynt. Kanske kommentera hur stor deras mage/rumpa/dubbelhaka är. Men det är klart, sånt får man ju inte kommentera....