cameleon skrev 2014-11-05 15:11:52 följande:
Jag gjorde ingenting men helst plötsligt så var det en röd prick efter ditt inlägg, skönt. Jobbigt att behöva klicka sig in i tråden för att se om den blivit uppdaterad.Jag googlade och den 6 januari är det trettondedag jul, det är en tisdag...
Jag tror inte att någon operation blir aktuell för min del förrän i början av nästa år, så lång tid som allt tagit hittills så kommer ju knappast en optid dyka upp före jul.
Jag skall fråga Johan på måndag om vi kan få ställa oss i kö nu eller om vi måste vänta till efter operationen. Jag tror inte att vi får göra det, för skulle det visa sig att cystan är typ cancer eller nått då blir det ju inte ens tal om IVF.
Men jag hoppas att vi hamnar i samma grupp! Jag är inte aktiv i andra trådar, skriver bara i denna och det är superkul att vi hittade varandra. Jag saknar användaren IVF, hon skrev i början av tråden. Undrar hur det är med henne.
Vad glad jag blev nu att läsa att ni tänker på mig. :D
Jag och min sambo har träffat Johan och ska på infomöte nu den 11 dec. För oss gick allt snabbt, kanske för att de vet vad problemet är. (Att mina äggledare är borttagna.)
Mannen var dock mindre nöjd att behöva lämna sperma provet, allt såg helt normalt ut!
:)
Har inte hunnit läsa tillbaka så mycket än, ska försöka göra det. Men hur går det för er?