IVF Västerås 2014
Nu har jag pratat med Uppsala.
Det blir äggplock på tisdag och återföring på fredag :)
Nu har jag pratat med Uppsala.
Det blir äggplock på tisdag och återföring på fredag :)
Å herregud. Nu blev jag livrädd.
Krya på dig snabbt Cameleon!
Nu är jag äntligen ruvare.
En till mig och 8 till frysen :)
Så skönt att höra att man inte är ensam! Hållit på med sprutor i 12 dagar nu. :-/
Hoppas på att det är annat som känns än ägglossningssprutan :) när är testdag?
Jag har testdag den 17 mars så det är lååångt kvar. Jag tror inte på en massa biverkningar så tidigt i en graviditet (om jag skulle bli gravid), tror mest att man vill känna. Antingen är det Pregnylen eller Lutinusen som spökar just nu.
Förresten så tror jag inte ens att ägget har fäst än, 4-6 dagar har jag läst och jag är på ruvardag 4 (räknar inte ET som dag 1)
Hur tycker du att det går med sprutorna?
Jag tycker det gick bra men ju fler dagar jag sprutade ju svårare blev det att ta sprutan, magen var liksom öm så det blev väldigt obehagligt, särskilt med Orgalutranen. Jag sprutade bara i 9 dagar, 10 med ägglossningssprutan.
Jag har ju ett utomkveds i bagaget men då visste jag inte ens att jag var gravid så om jag hade några känningar kommer jag inte ihåg.
Idag vaknade jag upp med jätte stora/svullna bröstvårtor, inbillar mig att det är bra :)
Det där med att kläderna inte passar längre känner jag igen, jag går med stora bylsiga tröjor som döljer att jag har byxorna uppknäppta..
Nu är ju jag hemma nästan varje dag så då lever jag ju i myspyskläder.
Hur gick det på dagen VUL?