Inlägg från: Kissemiss |Visa alla inlägg
  • Kissemiss

Bf Maj 2015

Bebben84 skrev 2014-12-10 21:44:10 följande:

Jag gillar inte deras mammajeans men deras mammaleggings är HELT underbara!! 99kr kostar dom och är SÅ sköna! Använder bara det med långa tröjor! Obekväma kläder går fetbort nu under graviditeten :P

Jag tänkte att svarta jeans funkar varje dag, även på fest.. Någon som vet vart det finns bekväma svarta jeans som fortfarande sitter snyggt som H&Ms gör?
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2014-12-12 14:45:15 följande:

En vecka kvar till RUL idag och jag spricker ju av längtan <3

Fiin mage!!!
  • Kissemiss

Bara jag som äter alldeles för mycket sötsaker? Julens fel haha. Vi har choklad överallt från kunder och idag finns det lussebullar i mängder. Livrädd för att bebin kommet väga 5 kilo när den ska ut :S Jag kan ju inte stå emot sötsaker.....

• Kissemiss
    aj 378 skrev 2014-12-12 19:46:17 följande:

Jag! Ändå borde jag veta bättre. Men det är ju sååå gott födde en 5,4kg bebis och gick upp 35kg med sonen. Nu har jag tack och lov 'bara' gått upp 4kg än så länge, v. 17 på söndag! Men måste bättra mig med maten alltså hur står man emot allt gott under julen?? :-O

Hua! Födde du vaginalt?
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2014-12-13 09:51:23 följande:

Tack :). Växer så det knakar! Har fortfarande växvärk varje dag :O

Jag vill också känna något.. Så nervös inför RUL på måndag så jag mår illa :O
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2014-12-13 20:14:55 följande:

Men då :( varför så nervös? :(

Tror de e för att jag mår så bra och inte känner något ännu :/
  • Kissemiss

19+0 och RUL idag kl 14. Allt såg bra ut!! Phuuu.... Hon trodde det var en kille :D det var svårt att se!

• Kissemiss
    pco skrev 2014-12-15 19:00:42 följande:

Åh va härligt och grattis till lillkillen i magen :)

Tack! Känns äntligen som jag vågar andas ut och njuta! Blir tom taggad för att köpa saker till honom:D wieeee
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2014-12-15 23:11:57 följande:

Vad häftigt :). Jag vill verkligen verkligen veta könet på fredag och kommer bli så fruktansvärt besviken om det inte går att se :( men förhoppningsvis ser vi :)

För övrigt har jag nu börjat känna tydliga buffar, trots moderkaka i framvägg. Herrejösses så mysigt <3. Har längtat efter detta i 8 år :) nu börjar graviditeten verkligen bli mysig :)

V18.

Känner du på olika ställen eller ofta samma?

Jag har också framvägg och hon som gjorde ultraljudet idag sa att jag kommer känna tydligast på höger sida av magen i höjd med naveln. Så nu ska jag ligga här på sängen och försöka känna efter xD
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2014-12-19 09:33:30 följande:

Tack söta du :)

Jag var så sjukt nervös innan att jag nästan spydde. Men allt såg jättebra ut och bf stämde. Och vi väntar precis som jag trott en liten flicka <3

Wehoo grattis !! Bra start på helgen:D
Svar på tråden Bf Maj 2015