Inlägg från: Kissemiss |Visa alla inlägg
  • Kissemiss

Bf Maj 2015

Jenny 314 skrev 2014-12-19 20:44:39 följande:

Ja vi har köpt sängen innan rul, mest för vi ändå hade andra saker att köpa hem från ikea. Annars några enstaka klädesplagg. Sen idag beställde vi vagnen! Trodde de skulle ta ngn vecka att få hem den, men fick mejl 2 timmar senare att den skickats. Så de va snabba ryck :)

Vilken vagn blev det?

Min fästman vill absolut inte beställa än "det är ju hundra år kvar". Killar förstår inte det här med tjejer och vagnar Har iallafall lyckats "lura" med honom till barkarby imorgon för att kolla in utbudet :D
  • Kissemiss

Var och kollade på vagnar idag och det blir en bugaboo donkey mono :D weho! Tänkte beställa i februari, borde bli lagom?

• Kissemiss
    Jordgubb90 skrev 2014-12-21 08:43:43 följande:

Sitter själv på akuten och väntar på att bli undersökt då mina sammandragningar kommit allt mer ofta. Ca 1 gång i kvarten. Får se vad de säger. 1177 sa att det inte var normalt att ha så ofta så tidigt i graviditeten och att hon tyckte jag skulle åka in och bli undersökt.

19+3.

Oj oj! Hoppas det inte är något farligt och att det går över snarast!!
  • Kissemiss

Jag har känt buffar varje dag nu i ungefär två veckor nu. Alltid ovanför blygdbenet/nedre magen! (V 22 imorgon). Men nu efter jul så kan det ta upp till 12 timmar mellan gångerna jag känner, hinner bli galet orolig varje gång:p Kände igår morse och nu precis vid kl 11, det är ju massa timmar emellan.. Ska till BM imorgon kl nio och där får jag nog lyssna på hjärtat :)

• Kissemiss
    dita skrev 2014-12-30 09:59:05 följande:

Morca BF 2:a maj Pojke

Kissemiss BF 10 maj Pojke

MammaMia91 BF 16 maj Flicka

Dita BF 19 Maj Flicka

Cherryay BF 13 Maj Flicka

• Kissemiss
    dita skrev 2014-12-30 15:48:54 följande:

Många små prinsessor :) <3

Hur går era graviditeter? Någon med med mycket krämpor?

Inga krämpor här än! Förutom ont i ryggen om jag går för länge på shoppingrunda Hur mår du?:)
  • Kissemiss
    MorCaa skrev 2014-12-31 08:47:36 följande:

Nä nu måste det komma lite fler grabbar.. ;)

Håller med
  • Kissemiss

Hur känns era magar när ni trycker med fingrarna? Min är verkligen som en stenhård spänd ballong. Inte det minsta mjuk! Känns som den skulle sprängas om man tog en nål POFF haha...

Svar på tråden Bf Maj 2015