Bf Maj 2015
Hej!
Har också BF i maj. Våran lilla är beräknad till den 14 maj. Väntar vårat tredje barn. Är det fler i den här tråden som har barn innan? Jag har två flickor.
Hej!
Har också BF i maj. Våran lilla är beräknad till den 14 maj. Väntar vårat tredje barn. Är det fler i den här tråden som har barn innan? Jag har två flickor.
Har läst lite då och då men kanske ska säga hej!
28åring från Hudiksvall, väntar andra barnet med BF 18maj :)
Idag har jag varit på gymmet för första gången på eeeeeevigheter! Nu ska det jobbad upp kondis och styrka inför förlossningen! :D
Försöker googla fram en riktigt bra checklista med vad man behöver köpa till bebis men hittar ingen bra! Större grejer kommer jag ju på själv, typ spjälsäng men sedan är det alla tillbehör som jag inte har koll på :)
Varför örontermometer? Är det några rekommendationer som har tillkommit sedan jag fick barn sist? Då skulle man absolut inte använda örontermometer, utan en för rumpan med mjuk spets. Detta eftersom bebisens hörselgångar är så pass trånga att det är svårt att få en korrekt temp på bebisen.
Jag bor söder om Stockholm med mina två barn o sambo. 34 år.
Insåg igår på jobbet att det bara är ca fyra månader kvar innan bebis kommer! En kollega frågade hur länge jag skulle ta nytt jobb o hade själv inte ens tänkt tanken att jag kanske snart måste fokusera på att göra klart istället för börja nytt! Konstig känsla!
V 21 - o molande "träningsverk" i magen flera dagar nu, ngn mer?
Kan man ta alvedon mot det? eller bara att gilla läget?
Blir helt matt trött o slut av att ha värk..