Bf Maj 2015
Jobbar 86 % som innan graviditeten, kontorsjobb. Slutar jobba 30/4. Planerat snitt på Huddinge den 21/5.
Jobbar 86 % som innan graviditeten, kontorsjobb. Slutar jobba 30/4. Planerat snitt på Huddinge den 21/5.
Snitt samma dag, vilket sammanträffande Blicka. Vi har inskrivningssamtal den 18/5.
Vad är det för bindor man behöver till avslaget, räcker det med de extra stora nattbindorna eller behöver man några specialbindor av ngt slag?
Tack för svaren, då köper jag ett paket nattbindor. Vanliga har jag massor av sedan innan. :)
Nu är det snart april! Sista månaden innan maj!! Helt galet vad snabbt tiden går tycker jag. Nu kör vi slutspurten tjejer, målet närmar sig!
Sista dagen på jobbet alltså
Jag har inte köpt mycket kläder alls. Har kollat igenom mina andra barns gamla kläder och tagit fram några i stl.50-62. Men annars så väntar jag tills bebis är född. Tycker det är roligare att gå och titta i butikerna sen och under rätt säsong. Svårt att veta exakt hur mycket bebis växer, vissa barn växer ju otroligt snabbt medans andra inte gör det.
Precis varit hos barnmorskan och allt ser bra ut. Sf-mått 35 cm, 150 slag/min huvudet fortfarande fixerat och ligger långt ner så barnmorskan hade svårt att känna det så fick kolla med ultraljud:) har fått lite klåda i underlivet så ska till apoteket nu och köpa svampmedicin. Vecka 36 (35+3) imorgon har bara 1 månad kvar till BF alltså 30 dagar galet vad det går fort!!!!
Ingen bebis har fötts alldeles för tidigt i tråden! Måste vara ganska ovanligt? :P