Bf Maj 2015
Suck.. Det blir uppenbarligen ingen bebis idag heller.. Går in i vecka 42 imorgon och det här känns så otroligt deprimerande och rent av dåligt rent psykiskt vid det här laget.. Ni andra som gått över nu, hur orkar ni?
Suck.. Det blir uppenbarligen ingen bebis idag heller.. Går in i vecka 42 imorgon och det här känns så otroligt deprimerande och rent av dåligt rent psykiskt vid det här laget.. Ni andra som gått över nu, hur orkar ni?
Tittade på videoklipp nyss då minsta var liten - gud så bebissjuk jag blev
Klagar lite för tydligen tycker min kropp att det inte är tillräckligt att vara höggravid o dunderförkyld utan lägger på öronvärk på det också livet på topp just nu. Ska kolla upp örat hos läkare om en stund för aj vad det gör ont
Inte för att verka präktig eller så... Men vill bara trots era besvär påminna er om hur glada ni ska vara om ni får gå hela tiden ut med er mage. Min son kom ju i vecka 35 och det har inte varit roligt att se honom lida med sondmatning, solning och allt vad det inneburit. Så kom ihåg att ni förmodligen får en färdigbakad bebis för era besvär :) Min lilla gosse börjar bli stark nu men har varit så otroligt svag i början :(
Med första gick slemproppen i omgångar under en vecka innan fl startade.
Tittut - låter som du klarat dig från flytningar, vad glad för det. För mig känns avslaget som en piece of cake bara jag slipper dessa flytningar. Inte fräscht alls...
S1528 hur känns det idag?