Bf Maj 2015
Åh nu är vagnen här!! Är redo för bebis nuuu:) vecka 37 idag! Ska förbi BM nu och ta ett extra blodtryck.
Vår vagn är redo , spjälsängen bäddad, väskan packa, på fredag på de igångsättning & hoppas den väljer att vänta till dess vill inte föda hemma:)
Fin vagn. Hur var blodtrycket? :)
Vill bara uppdatera er alla om att jag inatt födde en liten son på 2850 g och 49 cm lång. Född i vecka 35 men jätteduktig att äta och alla värden ser finemang ut än så länge :) förlossningen tog 3 intensiva timmar. / lyckligast på jorden
Tack alla för svar angivet täcke. Verkar som att dom flesta tänker ha filt och det blirnog så för mig med. Men det var ju smart också att använda täcket att lägga bebisen på. Hm, kanske skulle sy ett eget litet lapptäcke jag med.
Det är 24 dagar kvar till BF för mig nu. Hur är det med er?
Jag har exakt samma. Klockade dom tillslut.
Kör vi rally tar vi oss till Danderyd på 15 min!
Halloj!
Jag vill bolla lite med er här o se vad ni tror. Jag läste om en tjej som va väldigt trött, hade humörsvägningar, va känslig och hade ökad mängd flytningar, 4 dagar gick hon så och den fjärde dagen kom hennes barn. De "symptomen" kan jag beskrivs mig själv med just nu. Kan det vara något på G för mig eller är det mest önsketänkande? ;)
Precis testat färsk ananas...känner inget än;P v38 imorn
Vad händer om man äter färsk ananas? :o