Inlägg från: Kissemiss |Visa alla inlägg
  • Kissemiss

Bf Maj 2015

8barnsmamman skrev 2015-04-19 23:20:57 följande:

Äntligen kom lilltösen 3780gr 51 cm snabbt & lätt allt gick på 1 timme, tur vi redan va på plats .

Det låter som en drömförlossning!

Grattis till lilla tjejen, verkligen söt !
  • Kissemiss
    Sabine skrev 2015-04-21 14:15:54 följande:

Alltså vad jag är glad att jag inte är gravid på sommaren dör av denna värme som kommit!!!!

Jag hade ju absolut inte klagat om förlossningen starta typ nu helst igår...men bara 10 dagar kvar till BF.

Fy måste vara hemskt att vara gravid på sommaren! Om man inte har en egen strandtomt typ

Dammade precis av balkongmöblerna och bjöd över en kompis på lite fika! Det är vindskyddat och riktigt skönt där ute idag
  • Kissemiss
    Moolie skrev 2015-04-21 18:26:41 följande:

Tycker det känns konstigt att det ska behöva ta så långtid för bebisen att ta sig den lilla biten ut...!

Och jag tänkte tvärt om, vad långt det är till utgången haha
  • Kissemiss
    hellomum skrev 2015-04-21 15:54:53 följande:

Fatta att det ser ut så här i v37, galet och ändå är de så små när de kommer ut?!? Vad vi kan ändå, snart är det maj och då trillar våra bebisar ut. Snart i mål och vi är fantastiska!

Hur ser bilden för v38 ut då? :D
  • Kissemiss

Hela mitt underliv känns som ett hemskt stort smärtsamt blåmärke!! Att vända sig i sängen på natten är hemskt för det gör så ont! Hoppas det är dags snart....har inga sammandragningar v37+3

• Kissemiss

Vattenavgång kl 02.20!! Flera liter kändes det som.. Ligger med CTG övervakning på Danderyd nu.. Får se om vi får åka hem och vänta lite längre....

• Kissemiss
    Bebben84 skrev 2015-04-24 07:19:04 följande:

Och så gick ditt vatten samba kväll! Du ser ;)

Update!

Vi hade sex.. Direkt startade sammandragningarna!

Vi fick åka hem och vänta på riktiga värkar. Men om inget händer så startas allt på lördag.... så spännande!
  • Kissemiss

05.35 föddes min sötnos!

3350 gram och 51cm lång.. Såååå söt! Hihi
  • Kissemiss
    Ciconiidae skrev 2015-04-29 21:44:11 följande:

Igår började jag dricka hallonbladste, ganska sent då jag gick in i vecka 39 idag. Dricker ni också det? Tror ni de positiva effekterna på förlossning, läkning och amning stämmer? Hur mkt dricker ni per dag?

Jag drack det! Tror inte det fungerar.. Men klart man kan testa :D det kan ju inte göra något värre i alla fall
Svar på tråden Bf Maj 2015