Bf Maj 2015
Äntligen kom lilltösen 3780gr 51 cm snabbt & lätt allt gick på 1 timme, tur vi redan va på plats .
Grattis till lilla tjejen, verkligen söt !
Äntligen kom lilltösen 3780gr 51 cm snabbt & lätt allt gick på 1 timme, tur vi redan va på plats .
Alltså vad jag är glad att jag inte är gravid på sommaren dör av denna värme som kommit!!!!
Jag hade ju absolut inte klagat om förlossningen starta typ nu helst igår...men bara 10 dagar kvar till BF.
Tycker det känns konstigt att det ska behöva ta så långtid för bebisen att ta sig den lilla biten ut...!
Fatta att det ser ut så här i v37, galet och ändå är de så små när de kommer ut?!? Vad vi kan ändå, snart är det maj och då trillar våra bebisar ut. Snart i mål och vi är fantastiska!
Hela mitt underliv känns som ett hemskt stort smärtsamt blåmärke!! Att vända sig i sängen på natten är hemskt för det gör så ont! Hoppas det är dags snart....har inga sammandragningar v37+3
Vattenavgång kl 02.20!! Flera liter kändes det som.. Ligger med CTG övervakning på Danderyd nu.. Får se om vi får åka hem och vänta lite längre....
Och så gick ditt vatten samba kväll! Du ser ;)
Igår började jag dricka hallonbladste, ganska sent då jag gick in i vecka 39 idag. Dricker ni också det? Tror ni de positiva effekterna på förlossning, läkning och amning stämmer? Hur mkt dricker ni per dag?