Bf Maj 2015
Jag har laddat hem appen till min surfplatta, men kan ju inte logga in :,( står att man får sitt lösenord av banken ??! Hur ?!
Jag har laddat hem appen till min surfplatta, men kan ju inte logga in :,( står att man får sitt lösenord av banken ??! Hur ?!
Jag har Swedbank :/ Å de skulle gå via surfplatta.
Jag har nu iaf mailat banken, för att få en tid idag på lunchen om Bank id så dom hjälper mig med lösenord,
Sen har jag bestämt mig för att rika FK efter jobbet idag och hoppas att dom svarar relativt fort och inte har kö i en timme,
JAg jobbar ju fortfarande heltid så har inte möjlighet att ringa dagtid.
Nu hoppas jag verkligen dom kan hjälpa mig, det stressar mig så :( Ni är så gulliga och hjälpsamma här i gruppen <3 stort hjärta till er!
Visst borde FK kunna "ha tid" att guida mig igenom hur jag gör, och kanske ev hjälpa mig så jag ser VAD jag kommer få ut / månad samt hur jag planerar ledigheten bäst?
Kissemiss 25:e april 05.35 pojke 3350g 51cm
MorCaa 1:a maj 05.52 pojke 3675g 51cm (Samson)
Serah 4:e maj 21.19 pojke 3180g 50cm
Oväsen 10:e maj 19.36 flicka 4460 g 54 cm
S1528 11:e maj 15.28 flicka 3790g 52cm
Marriew 13:e maj 14.06 pojke 4160g 54cm
Cherryay 14:e maj 06.30 flicka 4020g 53cm (Naemi)
Bebben84 14:e maj 02:07 flicka 3170 g 48 cm
Pusselbiten86 17 :e maj 19:15 flicka 2820 g
______
I söndags åkte vi hem på permission och idag blev vi utskriva efter läkarbesöket i morse. Så himla skönt att vara hemma!
Vår lilla grabb kanske inte växer i just den takten de vill. Men vi ser iaf att han blir bättre för var dag som går! han tar bröstet mer nu, men får ha sin sond kvar ett tag till. Plus att ärret på buken läkt jättefint!
Hejar på er som har bebis kvar i magen! :) snart är det eran tur att mysa med er bebis!
Grattis alla som fått sina små! Sist ut du Saajod! Allt gått bra?
Sista kvällen som tvåbarnsmamma här! Väskan så gott som packad o jag känner mig redo för snitt i imorgon. Så spännande att snart få träffa bebis
Nu är vår lilla tjej här! Äntligen ville hon komma ut. 13 dagar över tiden.
Det gick super snabbt. Vaknade av första känningen kl halv fem på morgonen. Sammandragningar som inte gjorde speciellt ont. Dom fortsatte oregelbundet och så fort barnvakten kom kl sex åkte vi iväg till förlossningen. Kvart över sju är vi framme och vid receptionen gick vattnet och krystvärkar kom på en gång. Han inte få av mig jackan ens och hon kom ut efter sju minuter. Så ca tre timmar efter jag vaknade av första känningen var hon ute.
Sprack tyvärr I ändtarmen så har blivit opererad.
Ja då ligger man här o väntar... Snitt två rullades iväg nu så blir nog runt lunch som vi får möta vår bebis. Har serverats utsökt flytande frukost i form av dropp då jag fastat sedan midnatt.
Kl 12.39 så kom hon till världen! Höga protester men nu nöjd vid bröstet. 3266 gram o 51 cm lång. Så mysigt o svårt att slita blicken