Bf Maj 2015
Hjärtat slår! Vi måste dock vänta kvar på jourläkare som ska ta fler tester, kolla om det är för mycket vatten osv.. Kan ta timmar! Är lite lugnare nu:) Så skönt att barnmorskan sa att vi hade tagit ett ansvarsfullt beslut att åka in:)
Hjärtat slår! Vi måste dock vänta kvar på jourläkare som ska ta fler tester, kolla om det är för mycket vatten osv.. Kan ta timmar! Är lite lugnare nu:) Så skönt att barnmorskan sa att vi hade tagit ett ansvarsfullt beslut att åka in:)
Åter från weekend med vänner. Härligt att få rå sig själv!
Ang sparkar så har jag börjat känna kraftigare sådana sista veckan. Är nu i v 23.
Ang inköp - mysigt att handla kläder. Jag väntar lite till. Vagn måste vi dock bestämma snart likaså babyskydd.
Ang kläder o maj månad - min första är född i mitten av maj. Hade långärmat som första plagg, sen kortärmat för det var riktigt varmt i maj det året. Tror det är bra med en blandning av båda.
Har också kvar sedan mina var små så blir att leta reda på, men ngt nytt ska det också bli. Har bara inte bestämt mig om jag ska våga chansa på att köpa typiskt tjejigt eller mer neutralt...
Måste också köpa bebis kläder då jag lånade av kompisar till min son. Men nu ska mina kompisar ha samtidigt som mig :) så det blir nog en tripp till Gekås inom en snar framtid och shoppa lite kläder Och en kompis pappa ska ta lite andrahandsorterings kläder på hans jobb. Då dom syr upp till Polarna och pyret ;)
Ska även iväg på fredag och köpa tyg så jag kan sy mig ett babynest :)
Ni med sammandragningar - kolla uvi! Sammandragningar har varit symtom på det för mig vid tidigare graviditeter.