Bf Maj 2015
Hoppar in här jag med, hoppas de är ok :) Är nyss fyllda 33 bor i göteborg och väntar första barnet 23 maj :)
Hoppas de här sista veckorna ska gå fort för tycker inte de varit någon dans på rosor att vara gravid.
Då jag har högt blodtryck som jag medicineras för har jag sprungit på blodtryckskontroller varannan vecka sen inskrivning typ, vilka resultera i att de även upptäckte höga sockervärden i v 16 typ så då fick jag dras med graviditetsdiabetes som än så länge håller sig bra genom kostbehandling.
Till och från har jag kännt mig jätte bitter över detta. Varje gång man unnat sig nått lite extra så kommer de dåliga samvetet. Men 12 veckor kvar sen är det jag som har turkisk peppar som väntar i förlossningsväskan ;)
Men de har ju resulterat i bra och regelbundna matvanor, men åt bra innan oxå. Men de nya vanorna resulterar i att jag har tappat vikt sen inskrivning medans magen växer. Fanns några extra semesterkilon vid inskrivning o ta av ;)
Inte blivit någon gigantisk mage än så länge så diabetesen hat inte resulterat i någon jätte bebis än iaf.
De positiva med alla dessa bivrerkningar är att vi ska gå på 4 extra ultraljud, de första imorgon :) mysigt o se hur han eller hon har det där inne :)