IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Tgj: Lycka till på VUL imorgon. :)
Tgj: Lycka till på VUL imorgon. :)
VUL genomfört. 8 äggblåsor såg han och nästa VUL blir på lördag. ÄP troligen måndag eller tisdag.
Blir inget äggplock. Bara en blåsa som växt.
Hoppar in i tråden! :)
Vårat första ivf-försök, sprutstart 1/11 och idag är det dags för första orgalutran- sprutan, första ultraljudet imorrn, nervös!
Lycka till hörrni! <3
maka011: Jag fick blödningar en gång i slutet av en behandling. Ta upp det med kliniken så det inte stör en återföring. Ibland kan hormoner bråka. Hoppas det inte är någon fara.
Tgj: Det beror lite på hur stora dem är på första VUL. Jag har gjort var 2-3 dag när jag fått göra om. De bör vara 20-25 mm när de plockas.
Idag blir det 2 sprutor. Isch!!!
Pommac: Orgalutran behöver inte vara i kylen. Gonal-F kan förvaras i rumstemperatur max 25 grader i 3 månader. Det är bara Ovitrellen som måste vara i kylen tills du ska ta den. :)
Det kan vara bra att ha Gonal-F i kylen ifall du inte behöver använda alla nu. Jag brukar ta ut en penna några timmar innan jag ska ta den så den blir varm. :)
Godmorgon tjejer! Hur mår ni?
Jag har inte kunnat sova i natt pga ångest. Den blir värre och värre för varje försök vi gör. Sitter och väntar på att kunna sjukskriva mig. Det ger mig också ångest.
Hur klarar ni av jobb under behandlingen?