IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Verkar tyvärr vara kört för oss, började blöda igår :( får vänta på TD på söndag men har inga högre förhoppningar tyvärr. Hoppas det går bättre för dig :)
Verkar tyvärr vara kört för oss, började blöda igår :( får vänta på TD på söndag men har inga högre förhoppningar tyvärr. Hoppas det går bättre för dig :)
Fick en rosa flytning igår eftermiddag. Idag inget blod när jag tog lutinus. Funderar på om jag kan ha orsakat blödningen när jag tig lutinus på dagen då den var väldigt svår att få in (själva staven) gjorde ont. Men jag har ont i magen! Så jag har nog mens på G ändå. Vaknade av huvudvärk, ond mage, illamående. Känns precis som dagen innan mens fast värre! Brukar inte må illa direkt. Är på RD 11 idag och kan knappt sova. Orolig för att få mens samtidigt som jag skulle tycka det var skönt om den kom nu så jag slipper vänta på den och bli ännu mer besviken.
RD 12 och lite rosa på papperet. Var ju samma sak i måndags. Igår var inget rosa. Vågar inte testa än. Väntar på mens i stället och testdag. Vågar knappt gå på toaletten.
Usch vad nervöst. Förstår dig, jag brukar göra samma, vänta på mens istället. Håller dock tummen för att det blir positivt på TD!
Läste precis om en som plussade efter ivf som haft rosa flytningar några dagar innan testdag! Tydligen beror det på att slemhinnan är extra skör under tidig graviditet. Håller tummarna! :)
Tycker det låter jätte positivt!!! Använd fingret istället för pinnen så är du snällare mot slemhinnorna.
Visst går ni också umeå?
Till oss sa dom att vi får två återföringar. Får man inget i frysen så får vinet till fullskaligt försök. Samma borde gälla er?
Håller tummarna att det inte är mensen som är på gång.
Pommac: ge inte upp än! Blodiga flytningar verkar ju många ha innan plus :)
Tråkigt... Illa att det är så olika i olika kommuner. Du är välkommen att flytta hit till Sthlm!
Haha telefon ändrar som den vill :).
Om det inte finns nå i frysen så får man ett nytt fullskaligt försök. Så har dom sagt till oss i alla fall. Både i Skellefteå och på ivf kliniken :)
Ja det är vad dom sagt till oss :). Så ring dit och hör efter testdagen :).
Till mig har dom sagt att man testar på ruvdag 21.
håller tummarna att det blir ett plus ändå :)
Nu har jag riktig mens. Så trist! Skönt att jag fick veta att vi får ännu ett gratisförsök. Finns det någon januaritråd som vi ska börja hänga i? Ska jag trots mens ändå vänta med att ringa tills testdagens nästa fredag?
Usch va tråkigt! Jag blöder också mycket men fick ändå gravid på digitala idag (td) men har ju gjort det i snart en vecka så det måste vara kört! Mejlade dit idag men har inte fått nått svar!
Till oss sa dom att även om man blöder innan td skulle vi testa ändå.
:( Kram! Vi hoppas att 2015 är ett bättre år för oss allihopa!
Ok, Ladies, januari-tråden skapad: sök efter "Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!" Jag är inte jättehaj på FL men jag gör så gott jag kan...
Nu känns det ännu mera kört då en stor klump med blod och andra grejer kom ut. Det var som vita trådar i det. Bläcsh! Var det ägget tro? Fler som fått så vid mens?
Hanna31: jag hittar inte den nya tråden. Ligger den under ivf?