IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Hej!
Vi är på vårt första försök med IVF och jag är så nervös. Började i går med första sprutan puregon.
Får jag vara med i eran tråd?
//
Hej!
Vi är på vårt första försök med IVF och jag är så nervös. Började i går med första sprutan puregon.
Får jag vara med i eran tråd?
//
Äntligen har jag lite koll!
Gonal F: 225
Orgalutran: 0,25 mg
Det som jag funderar på är att jag "bara" har Gonal F som räcker i 8 dagar och 5 dagar orgalutran. Orgalutran ska jag börja med på dag 5. Fattar inte hur det ska räcka?? ÄP blir väl inte så tidigt? Det skulle innebära ÄP på dag 9...
Välkomna alla nya! :)
Om man beställer mediciner på förmiddagen så har man dem i regel på eftermiddagen dagen efter. Men visst känns det lite nervöst att inte ha allt hemma.
Sjöblomman: Det är väl 1200 IE i Gonal-f? Då räcker ett paket i 5 dagar. Har du inte fler uttag? Jag har sprutat mellan 9-13 dagar med Gonal-f.
Tack!
Vilken metod, långa eller korta kör ni?
Nån som vet hur lång tid det brukar ta från att man börjat sprayat till äggplock?
Nu ärligen r mensen här. Så mest troligt Sprutstart vi morgon :)
Jag kör också korta protokollet
På torsdag är det dax för mig, första kollen med UL. Hoppas äggblåsorna växer som de ska....//
Nu har jag fått besked. Eftersom jag ska göra ultraljud dag 5 så blir det sprutstart torsdag 23/10. Ytterligare en dag till