• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Frallanz

Jag svarar alla i ett och samma inlägg, eftersom vi är så många så kanske jag glömmer svara någon men då inte med mening så ni vet tjejer :)

Bor nära ullared ja, hihi. Men flyttar tillbaka till Gävle inom kort där jag kommer ifrån från början :)

Man bestämmer själv när man är redo för barn, så det är inget man ska behöva förklara för andra tycker jag, så känner du att ni är redo nu så är det upp till er! :)

Är det någon som har Bim nu i dagarna? :)

Vad har ni för symtom hittills om ni har några? Nu ska man passa sig från att analysera för mycket, men det kan man ju inte undgå när man går i väntan på plusset ;)

Kram på er!

• Hippo83

Tycker man gått runt och letat tecken det senaste året fast vi inte ens försökt än.

Jag är 31år och bor i Örebro.

• Frallanz
    Hippo83 skrev 2014-09-13 17:00:17 följande:

Tycker man gått runt och letat tecken det senaste året fast vi inte ens försökt än.

Jag är 31år och bor i Örebro.

Jag antar att det är viljan som gör att vi ser tecken överallt ;) haha.

Välkommna allihopa!
  • Lindiz

Hoppar in här. Första försöket och har BIM den 21-22 sep. Inte riktigt säker på dag. Försöker känns efter tecken. Men är svårt och lär väl bli skengravid istället. Hoppas så mycket på ett plus. Men är som sagt första försöket. Så kanske inte ska hoppas för mycket. Ska bli roligt att följa er andra :)

• emzerus

Jag och min man ska äntligen börja försöka få barn :) har mens just nu så när den är över så...:)

Har haft cancer så har bara väntat på klartecken att få börja försöka...så vi är verkligen redo och jag är kanske lite för taggad... men hoppas såklart att det inte ska ta alltför lång tid men man vet ju aldrig...

Jag är 31 år o bor i Västmanland...min man är 35 år...

Tänker mig att det kan vara roligt och skönt att ha några i samma sits att prata med :)

• Frallanz

Lindiz: Det är JÄTTE svårt att låta bli det här med sökandet efter tecken, men man får försöka fokusera på att nå bim dagen och se om tant röd knackar på dörren eller inte :)

Emzerus: Beklagar din cancer, och är glad för er skull att du mår bra och kan köra igång! :)

Jag är lika taggad, och det är vi nog allihopa så du är inte ensam om att känna dig "för taggad" :)

Lycka till allihopa och håll mig uppdaterad om vad som händer och hur ni mår allihopa! :)

Kram på er!

• Pearl10

Hej alla!

Är på första försöket, har 32-35 dagars cykler. Hade bim32 i lördags. .testade, fick ett svagt svagt plus..vågar inte hoppas något än..tänkte göra nytt test imorgon (bim 34) såvida inte något rött dykt upp..

29år från Lund-trakten i Skåne

• Lindiz

Glömde berätta att jag är 34 och bor i Sthlm :)

Frallanz: bim-dagen är det enda jag tänker på. Hehe.

• Luttanlej

Har bim den 23/9, blir det då bim-9? Är så dålig på detta.. Har ont i brösten, väldigt, molrk och massa finnar.. Men det kan dock betyda mens också jag jag väntar snällt :)

Jag är 30 år, min sambo är 28, vi bor i sthlm och har provat lite en månad nu.. Vi har inte brottom men visst är det spännande!

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!