• Phillippa

Det är nått fel på mitt barn.

Har precis läst alla dina inlägg men läste ganska snabbt så jag kanske missat något men... Åk in till akuten nu och kräv att få lillen inlagd! Han är ju jättesjuk :(. Han kan inte börja förskola vid ett år om han inte blir bättre. Men självklart behöver du hjälp och ska inte behöva ha det så här. Både du och barnet bör läggas in! Var bor du (hittade inte det).

• Phillippa
    Anonym (-_-) skrev 2016-03-29 17:05:51 följande:

Jo, men idag när jag ringde dem frågade jag rakt ut om barnet skulle behöva dö först för att dom skulle sköta sitt jobb och hotade med att anmäla hela kliniken. Helt plötsligt fick jag tider.

Redan fått utskrivet både Aerius och Betapred idag och tid imorgon till 2 läkare på US... Ska bli intressant att se vad dem har att säga nu.

Jättebra gjort och tragiskt att det är hot som krävs.

Jag har följt din historia och känner med dig och din son. Jag har också en son på två år men han är lyckligtvis frisk.

Jag tycker att du ska fortsätta att prata om anmälan med vården och även eventuellt genomföra det. Ni har verkligen fått kämpa i motvind och pojken har fått lida alldeles för länge :(.

Stå på dig!

Kram
Svar på tråden Det är nått fel på mitt barn.