Inlägg från: The past is now |Visa alla inlägg
  • The past is now

Det är nått fel på mitt barn.

Har alla barnen samma pappa? Kräv att han tar sitt jävla ansvar för sina egna ungar. Har du verkligen inga vänner? Mor - farföräldrar? Att det kommer blod i avföringen är oroväckande och bör undersökas. Och då måste de ju gå upp via ändtarmen på barnet.

Låter helt fruktansvärt! Hade jag bott nära dig hade jag hjälpt dig nu.

• The past is now
    Anonym (-_-) skrev 2014-12-12 14:26:14 följande:

Dom små är hans. Kräva vad? Att han säger upp sig? Flyttar hit, till en stad där väntetiden är ca 6-7 år, när han har skulder på flera hundra tusen? Finns ingenting mer att kräva. Han gör vad han kan utifrån sin situation.

Den enda jag har i närheten är min syster. Hon har jobb, egna barn, just nu i pågående separation o vårdnadstvist och flyttar i mellandagarna.

Lycka till då..
  • The past is now
    Anonym (åk in) skrev 2014-12-12 16:43:14 följande:

Men herregud, pappan får väl ta hand om barnen när du är på sjukhuset med lillen. Eller tvärtom. I denna situation gör man väl allt för sitt sjuka barn eller?

Det var lite dit jag ville komma också. I det här läget gör man verkligen allt för att ta barnet till sjukhuset igen. Hur kunde sjukhuset skicka hem barnet med blodig avföring tex?

Min 7 åring blev så sjuk i höstas och vi åkta fram och tillbaka till olika sjukhus, till sluta var vi desperata och sista vändan då trotsade jag som en sur kärring och vi fick hjälp.
Svar på tråden Det är nått fel på mitt barn.