Det är nått fel på mitt barn.
Hej TS, har en son i samma ålder som du och kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom.
Tänkte bara höra om ni kanske har ett Spädbarns Bup i er stad där hela din familj kan få komma och prata och kanske få lite hjälp med hur era dagar ska se ut?Kanske har de även bättre resurser att kunna förmedla kontakter som kan hjälpa er/dig så att ni kan fungera som en familj. Förstår om det blir väldigt mycket slitningar.
Har mest bara läst dina svar i tråden och jag tycker absolut inte att du ska vara rädd för att ta emot hjälp om någon erbjuder sig. Det är inte fult att lämna bort sitt barn ibland för att få ta sig upp till vattenytan och andas själv. Förstår om det kan vara svårt till en främling men kanske kan du träffa denne personen ett par gånger innan och se hur du känner det.
Jag själv bor i Skåne och kan tänka mig att ställa upp om du skulle bo i närheten där, om inte du vill lämna minsta så kan jag göra något med stora barnen för att i alla fall lätta på det samvetet och så får min sambo har våran kille.
Så mycket kramar!