Det är nått fel på mitt barn.
Minifom?
Minifom?
Ett par dagobservationer och en nattobservation senare. Dom hittar inte direkt något fel. Dom ser att han har svårt med sömnen och dom ser att vikten är ordentligt avvikande. Kanske har inte min mjölk varit tillräckligt näringsrik, och kanske har vi inte bra rutiner kring sömn....... (Suck....)
På nattobservationen var tanken att de skulle se med egna ögon att han somnar på 2 minuter, men vaknar var tjugonde minut sedan. Jag lät pappa vara på sjukan och åkte själv hem för att få vila och det var bättre för syskon. Men istället var ingen personal inne hos far och son alls på 4 timmar (20-00) då sonen bara skrek. Pappan höll på att bryta ihop och ringde mig, vartpå jag ringde personalen som sedan var närvarande kl 1-7... Sonen somnade kl 4 på natten och sov bra till 7.15 ca....
Kram till dig!
Det som är positivt med det här med vällingproblemen är ju att du kanske äntlingen kan börja ringa in vad som är fel. Jag hoppas du snart får veta vad det är.
Jag tycker matlåda till förskolan i en vecka var ett bra förslag och sedan vanlig mat veckan därpå. Då lär ju personalen fatta.
Stor KRAM!