Det är nått fel på mitt barn.
Hej TS. Har läst din tråd och den berörde mig djupt. Min son hade det väldigt kämpigt med ont i magen som liten men mår nu bra. Så jag förstår på något litet sätt vad du går igenom. Men det du beskriver låter helt omänskligt jobbigt för hela din familj. Det gör ont i hjärtat att läsa om din stackars son som uppenbarligen verkar ha ont och må riktigt risigt. Och jag kan bara tänka mig hur frustrerande och tungt det måste vara för dig att försöka få hjälp (men inte få någon). Vet också att man själv lätt straffar sig med känslor av otillräcklighet och skäms för vissa tankar man får ibland, samtidigt som hjärtat blöder för ens barn.
Det låter nu som att du är på väg att byta sjukhus, vilket jag tycker låter jättebra. De verkar inte alls ta er situation på allvar där ni är nu. Ofta behöver man ju hitta "den där" läkaren som tar en på allvar innan man får hjälp.
Jag kan tyvärr inte ge så mycket hjälp eller goda råd. Men jag vill önska dig ett stort lycka till. Du verkar vara en jättefin mamma i en väldigt svår situation. Jag är verkligen superimponerad av dig. Du är en hjälte som orkar kämpa så (även om du inte har något val).
Jag följer dig gärna i tråden och kommer skriva om jag kommer på något som kan hjälpa.
Stor kram till dig och din familj!