Inlägg från: Anonym (Olika viktigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olika viktigt)

Det är nått fel på mitt barn.

Anonym (My) skrev 2015-08-15 07:31:17 följande:

Har de fattat att just kosten är ett problem? Tyckte TS skrev att hon behövde läkarintyg för att förskolan skulle hålla samma strikta kost?

Man behöver läkarintyg för all specialkost, förutom vegetarisk mat (som ju är ett fritt val!!).
  • Anonym (Olika viktigt)
    Anonym (-_-) skrev 2015-11-08 09:21:07 följande:

Jag hade tydligen rätt om hörsel etc. Han fick rör i öronen då det var nästan  fullständigt igentäppt. Sen var dom tvungna att skrapa bort körteln bakom näsan. Den var jättestor sa dom. Så skulle det ta upp emot en vecka innan man märkte skillnad men redan samma kväll 6 timmar efter operation märktes det. Han andas genom näsan, han snarkar inte, sover bättre.

Tar dock fortfarande 2 timmar vid nattning, han kräks fortfarande varje dag, fortfarande förkyld sedan mitten på november förra året, jättekänslig för massor mat, och därtill denna gnällighet hur man än gör saker.

Det är spännande att åka vagn på stan för att titta på saker, och dagis/öppna förskolan fungerar ok eftersom det också händer väldigt mycket. Men annars är han fortfarande väldigt missnöjd som på heltid. Nu 20 månader gammal.

Hur ser hans övriga utveckling ut nu vid 20 månader? I nivå med barn i hans ålder eller senare? Tal antar jag ligger efter om hörseln inte fungerat...
Svar på tråden Det är nått fel på mitt barn.