Det är nått fel på mitt barn.
Vilken intressant inställning pappan har. Som om han kan välja om han vill vara förälder eller inte NU, det skulle han ju tänkt på innan han hade oskyddat sex.
Fy fan, önskar dig och barnen allt gott!
Vilken intressant inställning pappan har. Som om han kan välja om han vill vara förälder eller inte NU, det skulle han ju tänkt på innan han hade oskyddat sex.
Fy fan, önskar dig och barnen allt gott!
Fy fan vad vidrigt ni blir bemötta, det gör mig illamående att de inte försöker hjälpa ett sjukt barn och hans förtvivlade mamma.
Om du känner en arg person rekommenderar jag att du tar med dig hen i nästa kontakt med vården, det är svårt att kriga för egen sak.
Nekar de dig om du säger att du vill träffa allergiläkare, och få olika tester och undersökningar gjorda? Vad säger de isf?
Jag tycker också att du ska prova ett annat sjukhus. Och/eller skriv ihop ett mail, först med en kortare sammanfattning av symtom och att ingen vill utföra tester, be om hjälp och maila/posta till alla experter du kan hitta. Bifoga en mer detaljerad beskrivning av hur ni har det, mycket har du ju här i tråden.
Önskar jag kunde hjälpa, jag kan inte ens föreställa mig hur ni mår.
Är med i div grupper på Facebook avs allergi och har hört många andras erfarenheter där. Konstaterar att dom flesta anser att Vrinnevi inte är kloka i huvudet, under all kritik och att jag bör söka mig till US i Linköping istället.
Jag arbetar hårt på att hitta "rätt" lösning just nu. US verkade mindre motiverade att ta emot mig efter samtal dit, utifrån vad de läste i journalerna. Börjar känna att steg 1 är att plocka ut journalerna så jag får veta vad i helskotta som är problemet.
Man har rätt till specialkost av religiösa skäl också. Hitta på en religion.