• Anonym (x)

Det är nått fel på mitt barn.

Ni har det verkligen jobbigt! Hoppas att ni snart kan få reda på vad som är fel.

Googlade runt lite, och hittade ett och annat om medfödda fel på matsmältningskanalen hos nyfödda, och de talade alla om att det myckna spyendet för med sig vätske- och saltbrist.

Även om din son inte lider av ovannämnda fel, så kan ju spyendet ändå leda till salt- och vätskebrist, åtminstone temporärt. Det i sin tur kan ju få honom att må dåligt. Är det något du har tänkt på? Dricker han vatten, eller spyr han upp det också, när han "är på det humöret"?

• Anonym (x)

Håller med de andra som säger att förskola inte verkar rätt nu. Han kan ju inte vara helt frisk, och då är ju inte förskola rätt plats.

• Anonym (x)

Skulle du kunna tänka dig att gå ut i medierna? Kontakta någon dagstidning/kvällstidning/veckotidning och berätta din historia? Ibland kan man läsa om hur folk börjar få ordentlig hjälp efter att ha gått ut offentligt. Du skulle alltså inte göra det för att "bli kändis", utan helt enkelt för att den vägen kanske komma i kontakt med någon som kan ha en lösning på ert problem.

• Anonym (x)

Jag hörde ett föredrag om en väldigt ovanlig medfödd sjukdom, Lysinuric protein intolerance. Jag kom att tänka på er, eftersom ett av symptomen är mycket kräkningar. Googla lite på det, kan det vara något liknande din son lider av?

Svar på tråden Det är nått fel på mitt barn.