• Mangsa

Det är nått fel på mitt barn.

Gör så ont i hjärtat att läsa!! Skulle kunnat vara min son du skriver om (dock inga allergier) han sov sitt 1a 1/2år i bilbarnstol! Skrek o kräktes jämt???? när han var 7mån diagnos reflux, insatt på prepulsid, och losec mups. Blev något bättre! Sen astma och infektioner jämt, men astman berodde ju mest på magsaften som kom ner fel. Så mycket han fått utstå???? sen även diagnos migrän runt 3år och aracnoidalcysta vid 5år som opererades och strid i tre år ang huvudvärk till dom gjorde tryckmätning och fick shunt ( högt tryck i huvudet).
    Lider så med er och alla dessa barn med reflux vilket är sjukt smärtsamt och alla föräldrar till dessa barn!! Om läkarna bara kunde lära sug lyssna på föräldrarna! Nu är vår son 16 och kampen slutade tyvärr inte vid shunten, men det är en lång plågsam historia! Styrkekram till dig från en som verkligen vet vad du går igenom????????

• Mangsa

Vår son fick också theralen!! Och hög dos. Vi höll på att gå under totalt som föräldrar, hade dessutom hans syster som var 15 mån när han föddes!

• Mangsa

Min son var lika! Det visade sig att han hade reflux, så fort han låg ner så rann magsaften upp i matstrupen vilket gjorde ont! Han sov i bolbarnstolen till han var 8mån om blev insatt på losec mups och en annan medicin vid 9mån ålder och fick ersättning som då hette enfamil AR som tjocknade i magen.
    Ta upp detta med dr! Kram

Svar på tråden Det är nått fel på mitt barn.