Söker råd från vem som helst..
Hejhej.
Jag kan kortfattat skriva att jag för exakt 2 veckor sen gjorde abort. Anledningen är att jag då ansåg det vara enda rätta alternativet för killen i fråga inte gav mig något som helst stöd som jag verkligen behövt. Jag försökte i nära 3 veckor att få honom att engagera sig tillräckligt för att ens möta mig igen och diskutera det men jag blev totalt ignorerad så jag gav upp och fick helt enkelt hantera hela situationen ensam. Kunde inte med att blanda in någon annan för jag skämdes så över att jag för det första hade sex med honom, lyckades bli gravid och sen på det tvingades göra abort. Så jag har gått igenom hela historien ensam. Jag känner mig otroligt blåst och dum över allt detta och skyller allt på mig själv som var så naiv från början till slut. Men i vilket fall, nu känner jag verkligen att jag ångrar allt och för första gången i mitt liv så har jag en enorm längtan efter barn och vill så otroligt gärna hitta rätt man som kan ge mig det och kärlek. Är det någon som känner igen sig i situationen som kan ge råd på hur jag ska klara detta?? Känner mig väldigt depp och vet inte alls hur jag ska hantera det.. Kunde inte klara det själv så berättade allt för en nära vän men elakt nog känner jag att hon tyvärr inte kan ge mig det stödet jag nog behöver. Därför sökte jag mig hit där det kanske kan finnas någon som kan berätta hur ni hanterade det. Luddig text men kom inte på nåt bättre än detta..
Tacksam för svar!!