• BonnieochClyde

Gå ut med kort kjol utan trosor

Jag är lite sugen på att gå ut på krogen i kort kjol utan trosor, inte riktigt så här kort kanske men tanken gör mig riktigt upphetsad.Finns det fler tjejer därute som också tänder på detta ?
  • Svar på tråden Gå ut med kort kjol utan trosor
  • MrBundy

Tror inte det är en helt ovanlig fantasi eller företeelse... Vad är det som är så upphetsande? Skulle det bli mer upphetsande om någon såg att du inte hade trosor eller bara tanken på det? Finns det andra plagg som har samma resultat även om de inte visar hud? Det är helt klart ett intressant ämne ????

• Anonym (Ööh)

jag tycker inte att det finns någon bra anledning för våldtäkt, men går man ut så här så är man ute på hal is tycker ja "skriker kom och ta mig" om min dotter gick ut så här hade hon fått husarrest i 5 år tror ja lool

• BonnieochClyde

Men jag är ju inte direkt ute o promenerar i parker på nätterna i denna klädsel.Utan är inne på ställen..är väl inte så jättevanligt att nån blir våldtagen på dansgolvet.

• Anonym (Skivad sylt)

Vad är det du har på låret? Är det en finne, inflammerad hårsäck eller en böld?

• Tom Araya
    Anonym (Ööh) skrev 2014-09-26 19:33:32 följande:

jag tycker inte att det finns någon bra anledning för våldtäkt, men går man ut så här så är man ute på hal is tycker ja "skriker kom och ta mig" om min dotter gick ut så här hade hon fått husarrest i 5 år tror ja lool

Du menar att något man måste lyfta på kjolen för att se, skriker "kom och ta mig"?

Vad fan ska okända/oinbjudna under kjolen att göra? Redan där är första steget taget mot våldtäkt...
  • Anonym (Öhh)
    Tom Araya skrev 2014-09-26 20:32:29 följande:
    Du menar att något man måste lyfta på kjolen för att se, skriker "kom och ta mig"?

Vad fan ska okända/oinbjudna under kjolen att göra? Redan där är första steget taget mot våldtäkt...
    Ser det ut som att man behöver lyfte något, röven är ju för fan fri för alla..
  • Haskel
    Anonym (Öhh) skrev 2014-09-26 21:32:11 följande:
    Ser det ut som att man behöver lyfte något, röven är ju för fan fri för alla..
    Ock...

Varför i helvete skulle jag ha rätt att våldta en kvinna, bara för att hon är naken eller lättklädd?
  • Anonym (Ööh)
    Haskel skrev 2014-09-26 21:36:45 följande:
    Ock...

Varför i helvete skulle jag ha rätt att våldta en kvinna, bara för att hon är naken eller lättklädd?
    Läs vad jag skrev. Jag sa att jag ey sympatiserar med våldtäktsmän men att detta kunde bidra till det. Tyvär så är lätt klädd/fulla kvinnor större offer för våldtäkt.
  • Haskel
    Anonym (Ööh) skrev 2014-09-26 21:44:09 följande:
    Läs vad jag skrev. Jag sa att jag ey sympatiserar med våldtäktsmän men att detta kunde bidra till det. Tyvär så är lätt klädd/fulla kvinnor större offer för våldtäkt.
    Anonym (Ööh) skrev 2014-09-26 19:33:32 följande:

Visst finns det sjuka människor. Att gå halvnaken ger ändå ingen rätt till något. Inte heller skuld till den som går halvnaken.

En halvnaken människa säger INGENTING i sig. Vad jag tolkar är mitt problem.
Svar på tråden Gå ut med kort kjol utan trosor