• BonnieochClyde

Gå ut med kort kjol utan trosor

Jag är lite sugen på att gå ut på krogen i kort kjol utan trosor, inte riktigt så här kort kanske men tanken gör mig riktigt upphetsad.Finns det fler tjejer därute som också tänder på detta ?
  • Svar på tråden Gå ut med kort kjol utan trosor
  • Anonym (m)

Trosorna är det okej att kasta (helt valfritt) men kjolen bör vara så pass lång så man inte blir arresterad för förargelseväckande beteende.

• Anonym (Blåsorkestern)
    BonnieochClyde skrev 2014-09-26 18:41:48 följande:
    Jag är lite sugen på att gå ut på krogen i kort kjol utan trosor, inte riktigt så här kort kanske men tanken gör mig riktigt upphetsad.Finns det fler tjejer därute som också tänder på detta ?
    Ha inte för kort kjol utan trosor på dig när det blåser ute bara, har du hört hur det låter när man blåser i en tomflaska?....inte så diskret längre då.SkrattandeTungan ute
  • Anonym (T)
    BonnieochClyde skrev 2014-09-26 21:36:46 följande:

Till anonym (skivad sylt) haha avundsjuk eller..för att du själv inte har en lika läcker kropp

Läcker kropp? Var? Jag ser en plufsig hängröv med begynnande celluliter och feta lår som klibbat ihop. Du behöver gymma!
  • Anonym (Träna?)

Det är väl inget jättekonstigt, men kanske inte med en såndär gump? ????????. Träna ett par månader först så kör! ????

• Dickie Simpkins
    BonnieochClyde skrev 2014-09-26 18:41:48 följande:

Bilden och din idé är heta. Kör bara!
  • Anonym (varför?)

Vad ger människor rätt i att börja diskutera hur kroppen på bilden ser ut? Det är knappast det TS handlar om och att som vuxen människa sitta och spy galla som anonym över en annans kropp är bara sjukt. Trodde vi skulle försöka motverka mobbning över internet. 

Men nåväl, ni har ju förmodligen barn och hur skall ni trösta dem när de blir utsatta på nätet av andra? Ni kan ju inte  trösta för ni gör ju likadant själva när ungarna sover. Skäms 

• Anonym (ha ha)
    Anonym (varför?) skrev 2014-09-28 09:47:09 följande:

Vad ger människor rätt i att börja diskutera hur kroppen på bilden ser ut? Det är knappast det TS handlar om och att som vuxen människa sitta och spy galla som anonym över en annans kropp är bara sjukt.

Som jag ser det, är det nog mest TS själv som driver den diskussionen genom att upprepade gånger hävda att hon har en så sexig och läcker kropp att folk är avundsjuka. Uppenbarligen tycker inte alla så och därför på mer eller mindre konstruktiva sätt försöker påtala TS skeva verklighetsuppfattning.
  • Krafs
    krillesthlm skrev 2014-09-26 23:16:55 följande:
    vädra fittan och lev o njutGlad
    ovanligt :)
  • Anonym (T)
    Anonym (varför?) skrev 2014-09-28 09:47:09 följande:

Vad ger människor rätt i att börja diskutera hur kroppen på bilden ser ut? Det är knappast det TS handlar om och att som vuxen människa sitta och spy galla som anonym över en annans kropp är bara sjukt. Trodde vi skulle försöka motverka mobbning över internet. 

Men nåväl, ni har ju förmodligen barn och hur skall ni trösta dem när de blir utsatta på nätet av andra? Ni kan ju inte  trösta för ni gör ju likadant själva när ungarna sover. Skäms 

När en person bemöter varje uns av kritik med "du är avundsjuk på min läckra kropp" får de nog finna sig i att folk påpekar att kroppen i sig inte alls är särskilt läcker...
  • Lilje

Jag går troslös på dejt med killen. Men kjolen går då över rumpan. Det är för honom, inte för hela baren.

Svar på tråden Gå ut med kort kjol utan trosor