• BonnieochClyde

Gå ut med kort kjol utan trosor

Jag är lite sugen på att gå ut på krogen i kort kjol utan trosor, inte riktigt så här kort kanske men tanken gör mig riktigt upphetsad.Finns det fler tjejer därute som också tänder på detta ?
  • Svar på tråden Gå ut med kort kjol utan trosor
  • MrMom
    Lilje skrev 2014-09-28 11:21:52 följande:

Jag går troslös på dejt med killen. Men kjolen går då över rumpan. Det är för honom, inte för hela baren.

Härligt sexigt att veta att ens tjej går utan trosor och kunna smyga dit en hand då och då.. ;)
    Kik Daddy7006
  • Dickie Simpkins
    Lilje skrev 2014-09-28 11:21:52 följande:

Jag går troslös på dejt med killen. Men kjolen går då över rumpan. Det är för honom, inte för hela baren.

Sånt e riktigt najs.
  • Anonym (erfaren q)

När det är sommar och framförallt när vi är bortresta på semester, alltså långt hemifrån, så brukar jag nästan alltid gå utan trosor.
    Tillfället får bestämma hur kort kjolen/klänningen är...
    Det känns underbart fritt, luftigt och sexigt.
    Jag blir kåtare och min man blir mycket kåtare. Båda tycker vi att det är riktigt hett när någon får en skymt...
    Ibland när jag har en riktigt kort klänning (egentligen alltför kort...) så har jag stringtrosor i spets. Men de brukar ofta åka av under kvällen och min man tycker mycket om att ha dem i bröstfickan så att spetsen syns lite lagom...

Jag är en 40+ kvinna. Både jag själv och min man är nöjda med mitt utseende, är hyfsat tränad och ser nog rätt hyfsad ut för min ålder och för att vara mor till två. Men jag är absolut inte någon trådsmal modell och visst jag har lite celluiter och rumpan hänger lite lägre än vad den gjorde för 20 år sedan. Men jag är kåt och glad, får massor av uppskattning av min man och av andra personer, både män och kvinnor(!) och jag känner mig sexig.
    Visst hade jag snyggare ben och kropp för 20 år sedan men då vågade jag inte. Jag hade komplex, var självkritisk och var missnöjd med än det ena och än det andra när det gällde min kropp och mitt utseende. Då kände mig alls inte lika sexig och attraktiv som jag gör i dag! (När jag ser på gamla foton kan jag dock se att jag var väldigt snygg, hade en fantastisk figur och mycket sexig kropp).

Man behöver inte vara ung och modellsnygg för att gå utan trosor och för att ha sex-appeal!

• Snutten6
    Dickie Simpkins skrev 2014-09-28 12:20:06 följande:
    Sånt e riktigt najs.
    Fy fannn säger jag bara.
    Att lukta rutten fisk på händerna och förstöra smaken av en god öl när fingrarna kommer i närheten av näsan.
  • Lilje
    Snutten6 skrev 2014-09-28 14:14:27 följande:
    Fy fannn säger jag bara.
    Att lukta rutten fisk på händerna och förstöra smaken av en god öl när fingrarna kommer i närheten av näsan.
    Du borde nog försöka höja kraven lite, det finns kvinnor som tvättar sig ibland. :)
  • Anonym (surströming)
    Lilje skrev 2014-09-28 14:29:33 följande:
    Du borde nog försöka höja kraven lite, det finns kvinnor som tvättar sig ibland. :)
  • Snutten6
    Lilje skrev 2014-09-28 14:29:33 följande:
    Hur länge luktar Fiffi nice och fräscht ?
    Alla tjejer luktar rutten fisk efter ngn timme eller två.
    Brudar, ni känner inte detta själva.
    Kan lukta genom jeasn och vara en plåga för oss stackars herrar.
  • MrPeasley

När jag och frugan går ut brukar jag alltid pracka på troslöst, ibland får jag igenom mitt förlsag, men oftast inte, tror det beror på humör. Så känner du för det så....
    varför inte?

Annars är ju strumpbyxor utan nåt under alltid en bra lösning :)

• Esoada

Har provat, och det är bara obekvämt att gå utan trosor, skaver typ

• LauraPalmer
    Snutten6 skrev 2014-09-28 14:34:50 följande:
    Hur länge luktar Fiffi nice och fräscht ?
    Alla tjejer luktar rutten fisk efter ngn timme eller två.
    Brudar, ni känner inte detta själva.
    Kan lukta genom jeasn och vara en plåga för oss stackars herrar.
    Du kanske ska ge upp det där med kvinnor och fittor. Det känns inte som att det är din grej.
Svar på tråden Gå ut med kort kjol utan trosor