Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Gå ut med kort kjol utan trosor

BonnieochClyde skrev 2014-09-26 21:36:46 följande:

Till anonym (skivad sylt) haha avundsjuk eller..för att du själv inte har en lika läcker kropp

Läcker kropp? Var? Jag ser en plufsig hängröv med begynnande celluliter och feta lår som klibbat ihop. Du behöver gymma!
  • Anonym (T)
    Anonym (varför?) skrev 2014-09-28 09:47:09 följande:

Vad ger människor rätt i att börja diskutera hur kroppen på bilden ser ut? Det är knappast det TS handlar om och att som vuxen människa sitta och spy galla som anonym över en annans kropp är bara sjukt. Trodde vi skulle försöka motverka mobbning över internet. 

Men nåväl, ni har ju förmodligen barn och hur skall ni trösta dem när de blir utsatta på nätet av andra? Ni kan ju inte  trösta för ni gör ju likadant själva när ungarna sover. Skäms 

När en person bemöter varje uns av kritik med "du är avundsjuk på min läckra kropp" får de nog finna sig i att folk påpekar att kroppen i sig inte alls är särskilt läcker...
  • Anonym (T)
    Anonym (Lotto) skrev 2015-12-04 10:24:54 följande:
    Chansen att få se en kvinna gå i kort kjol utan trosor torde väl ha samma sannolikhet som att vinna drömvinsten på Lotto. Se bara till så att inte barn och riktigt gamla pensionärer råkar se, eller en annan kvinna, det är dem grupperna som oftast dessa grupper som tar  anstöt medan vi män oftast skulle uppskatta en sådan handling. Jag åkte på en Ålandskryssning en gång och det satt en vacker kvinna, brevid baren i en vacker kort  klänning utan några trosor, och hon hade en vacker mörk 3 kant mellan benen det är bland det sexigaste jag upplevt. Den dansen vart himmelsk.... Vi män önskar att ni kvinnor vågade bjuda mer på er själva, Varför så kvinnor som vågar visa sin sexualitet?

Vi kanske väljer att visa vår sexualitet för mannen i vårt liv, inte för random strangers ute på stan? Varför ska jag visa upp min sexualitet för dig? Jag tänker inte ha sex med dig och jag är inte intresserad av att få dig kåt heller. Däremot tycker jag män ska sluta se kvinnors sexualitet som något de ska få se och som ska visas upp. Varför ska det "bjudas på" inför folk vi inte känner?
Svar på tråden Gå ut med kort kjol utan trosor