• Krishna

Vi med BIM 13-19 oktober

Hej! Jag vill gärna vara med här :)

Har planerad BIM 18 okt. Den var tre dagar förtidig sist så jag hoppas att den är tillbaka i rätt bana igen :)

Jag är 26 år, sambon 32år. Vi bor i södra Dalarna. Vi är inne på sjätte försöket med första barnet. Längtan blir bara större och större för varje gång det är ett misslyckande. Oro att något kan vara fel någonstans. Min högsta önskan är att få bli mamma nästa år :)

• Krishna
    ticcer skrev 2014-10-11 13:23:46 följande:

LYCKLIG :D
    Hade test hemma från annat företag och även på det fick jag + :D
    Så ska köpa digitalt senare i veckan :)
    Svårt att ta in att det faktiskt gick denna månaden :D

Stort grattis!!! :D
  • Krishna
    ticcer skrev 2014-10-11 19:36:49 följande:
    Tack så mycket!!!!! :D
    Jag är så avundsjuk på dig Flört
  • Krishna
    ticcer skrev 2014-10-13 10:38:27 följande:

Skönt och se en stegring på testen, det översta är från i lördags, det i mitten från igår och det understa från idag :)

Ska nog köpa hem ett digitalt idag :)

Är det gravtester så är du garanterat gravid :)
  • Krishna
    ticcer skrev 2014-10-13 13:02:26 följande:

Japp det är gravtester :)

Då måste jag få säga GRATTIS!! :D
  • Krishna
    ticcer skrev 2014-10-13 17:46:39 följande:

Tack!!! :D

Har du känt på dig det innan du testade? :)
  • Krishna
    ticcer skrev 2014-10-13 20:21:22 följande:
    Nej, bara lite molvärk i nedre delen av magen :)
    Hur känns det? :) En enorm önskan har gått i uppfyllelse! Jätteglad för din skull :)
  • Krishna
    Smedegaard skrev 2014-10-14 17:41:14 följande:

Amanda heter jag, 20 år och plussade igår, går allt son planerat så har vi en liten hos oss runt den 22 juni 2015! Vi är överlyckliga, min sambo är 22 år och vi bor i en stor villa i Gualöv, en bit utanför kristianstad! Det är min första graviditet och jag är super spänd!

Träffa barnmorska den 7 november!

Tog 2 veckor för mig att bli gravid efter avslutad p-pillerkur! Blev chockad och trodde inte alls det skulle gå så fort!

Just nu mår jag bra, mår illa från och till men inte så att jag ska spy. Har lite värk i "tjejmagen" och vääääldigt svullen över magen! Min sambo har verkligen tagit sig in i rollen och hjälper till, stöttar och är förväntansfull, vi längtar så mycket :D

Stort grattis :D Vilket flyt ni hade att plussa så direkt :) Tiden till sommaren lär nog gå riktigt långsamt nu när det finns något att längta till!
  • Krishna

Jag vet inte vad jag ska tro om allt nu. Har BIM på lördag och jag tror/hoppas att jag har något i magen :) Jag vill tro det!

Har mycket vita flytningar (har inget minne av att jag brukar ha det innan mens) och känsla ibland av att det rinner till i trosorna som om mensen kom men det är bara vitt. Har börjat få molande känningar långt ner i höjd med livmodern, det gör inte ont utan känns lite ibland som nått dovt. Magen bubblar varje dag, typ som luftbubblor som kommer. Lätt illamående, det finns där men är väldigt lite men ändå så pass att man känner av det.

Men brösten har inte känt det minsta annorlunda med...

Jag vill så otroligt gärna att det har fastnat något den här gången!!

• Krishna
    pottan skrev 2014-10-15 14:34:28 följande:

Någon mer som kännt av hugg /stick i höger sida magen, ganska långt ner, får det när jag reser mig hastigt eller gör plötsliga rörelser ibland, konstigt

Känner av det ibland på vänster sida.
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober