Vi med BIM 13-19 oktober
Tack för att ni svarar!
Enligt bruksanvisningen står det bara att om testet är blankt (förutom kontrollstrecket) är det negativt. Det står inget hur svagt eller starkt strecket bör vara för att vara positivt.
Tack för att ni svarar!
Enligt bruksanvisningen står det bara att om testet är blankt (förutom kontrollstrecket) är det negativt. Det står inget hur svagt eller starkt strecket bör vara för att vara positivt.
Det stod att han inte skulle fått utlösning inom 48 timmar och det höll han. Men kanske får hålla igen ännu längre.
Vi är inne på sjunde försöket. Haft äl och inväntar BIM 10/11.
Vi testade för att utesluta att det beror på han som det tar lång tid. Jag vet att det egentligen inte är särskilt lång tid som vi har försökt. Och fast jag har haft regelbunden mens ända sen pillerstoppet (cerazette) så känns det som att kroppen inte har kommit tillrätta förräns nu. Jag är just nu inte ett dugg orolig men det spelar ingen roll vad jag säger eller visar honom för fakta så har han redan bestämt sig att det är fel på honom.
Jag uppskattar att ni har tagit er tid att titta på testet och det är fler som ser strecket, det är inte bara jag som vill se det :)
Vad tråkigt att han känner så! Förstår att de inte är lätt när man väl fått för sig att de är fel på en men han bör verkligen inte stressa så! Stress i sig skapar ju störningar i kroppen också.. Sju månader är ju som du säger inte så lång tid och de finns vad jag förstår ingen anledning till att han ska vara orolig för något nu? Det finns ju också vitaminer som kan göra spermakvaliten bättre!
För män är de folsyra och zink för att påverka spermierna positivt jag ska köpa "mitt val man" till min kille (vi har pratat om de så jag tvingar inte honom ) sol innehåller båda de men även andra nyttiga vitaminer och mineraler
Jämförde nu! Kvinna innehåller 50 mikrogram mer folsyra och järn som man inte innehåller Annars är de exakt samma!! Tar din kille en eller två?
Men då är de just folsyra eller järn han behöver? Eftersom man och kvinna annars är identiska. Fick min kille att ta kvinna igår iaf
Ja de får vi hoppas! När tänkte ni göra om spermietestet?
Hade ju en konsig kramp känning kring livmodern igår, den höll i sig hela natten och imorse när jag kom hem från jobbet så tror jag mig veta vad det var! :) Det verkar som att min kropp har "återställt" sig och att jag hade äl igår :P Inget allvarligare ^^ Kollade med äl-appen med vanliga 28-dagars cykel och då visade det att jag har äl nu :D
Så imorse när vi lämnat sonen på dagis så förförde jag sambon och det var det bästa sexet på länge ;D
Sedan somnade jag på en gång ^^
Hoppas att det tar sig denna månad! :)
Hur går det här då? Några symptom Krishna? Äl var senare för dig Mee? Ni andra har ni prickat ÄL än?
Själv har jag ju Bim 4-8 (de spann som varit de senaste månaderna) och än så länge inge. Mens. Håll tummarna för mig!