• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Anna Hbg skrev 2015-01-02 07:13:54 följande:

Hej!

Hoppar in här igen efter min MA om det är ok?

Fick hjälp att avsluta allt den 22 december och onväntar nu min första mens efter det så att vi kan börja försöka igen.

God fortsättning på er tjejer!

Klart du är välkommen tillbaka hit! :)

Vad tråkigt att det slutade i MA för er del :(

God fortsättning till dig också :)
  • ticcer

Ser ut som bidrottningsgelen har hjälpt, det understa är ältest från idag :) förhoppningsvis äl inom några dagar, bara till att mysa på då ;)
  • ticcer

Tråkigt att mensen kom efg, men skönt att du känner din kropp så bra att märker när du har äl iaf :) Gör det ju lite lättare iaf :)

Haha ja ibland är kroppen konstig Mee och bara lurar en :p

Håller tummarna för att vi alla plussar snart :) Hade varit så kul då vi följts åt ett tag här nu :)

• ticcer

Vad tror ni? Bara andra gången jag använder ältest liksom :) teststrecket är starkare på vänstersidan men på högersidan är det inget rakt streck eller vad man ska säga :) det understa är från igår ska ta nytt idag och se om det är någon skillnad :)
  • ticcer

Beräknad äl idag... Men tydligen tyckte min kropp att min cykel inte redan var tillräckligt lång :( funderar på att sluta testa nu och låta mensen komma när den kommer men man vill ju inte missa äl :(

• ticcer
    Mee skrev 2015-01-13 19:25:48 följande:

Hej tjejer!

Hoppas allt går bra för er och att vi alla plusar snart! :)

Själv har jag BIM 16-18/1 och hoppas på den bästa! Hade en missfärgade flytning igår som gjorde mig lite ledsen när den kom men efter några timmar hade det inte kommit nå mer så antar/hoppas det var en nidblödning. :D Så håller tummarna riktigt hårt att det fortsätter så här och att jag får ett fint + till helgen! :D

Åhh vad roligt, håller verkligen tummarna att du får ett plus i helgen! :D Låter ju verkligen som en nidblödning :)
  • ticcer

Håller tummarna för oss alla :)

Min dag har varit tråkig pågrund av begravning för min morfar dock fick jag starkt ältest när jag kom :) så nu får vi hoppas att det tar sig :)

• ticcer

Tack så mycket alla <3

Ja ikväll ska det mysas och glömma allt tråkigt :)

• ticcer
    Mee skrev 2015-01-13 19:25:48 följande:

Hej tjejer!

Hoppas allt går bra för er och att vi alla plusar snart! :)

Själv har jag BIM 16-18/1 och hoppas på den bästa! Hade en missfärgade flytning igår som gjorde mig lite ledsen när den kom men efter några timmar hade det inte kommit nå mer så antar/hoppas det var en nidblödning. :D Så håller tummarna riktigt hårt att det fortsätter så här och att jag får ett fint + till helgen! :D

Är nyfiken på hur det har gått för dig? :) Har mensen kommit än eller ej? :)

Själv så har jag sämsta tålamodet, har ju bim 29/1 och känns som en evighet tills dess haha :)
  • ticcer

Jobbigt med varken det ena eller det andra, är man inte gravid vill man ju bara få mens så man kan försöka igen :) Jag hålller tummarna för att du testat för tidigt och får plus i dagarna :D

Haha de 11 dagarna känns låååånga nu kan jag säga, ska testa om en vecka för då ska vi hem och hälsa på mormor och mamma. Hade varit kul att kunna berätta något kul nu ju :) mamma bara väntar på att vi ska plussa igen efter missfallet i höstas :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober