• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Varför går det inte att ladda upp bilder? :(

• ticcer

Kan ni alla hjälpa mig? Jag har BIM på tisdag, idag tog vi detta test för både jag och sambon var hemma :) Är det ett ? eller? jag är osäker eftersom det är från testlagret men dock inte från det numret som det blivit fel på :) 
    Så vad tror ni?

• ticcer
    efg skrev 2014-10-11 11:07:50 följande:

Vaknade för en stund sen, stor fläck med färskt blod i trosorna, gick på toaletten där de fortsatte rinna och färga hela badrummet rött... De är ju bim -4 typ, varför är det såhär? Jag har inte ens mensvärk.. :'( :'( :'(

Ajdå låter inget vidare :/ vet ej tyvärr vad det kan vara :( åhh tycker synd om dig :( kram till dig <3
  • ticcer
    efg skrev 2014-10-11 11:16:42 följande:
    Det är äl + 7 så jag håller verkligen alla tummar och tår för att de är en sån där nidblödning men förhoppningarna är så små.. Igår trodde ja verkligen att det nog hade tagit sig, och så vakna jag så här..

Tack ticcer! Och jag är så glad för er skull!
    Vi får hoppas att det är det :) Du får vänta och se ifall det blir värre, vissa kan ju blöda trots att de är gravida :) Får försöka ha tålamod :)
  • ticcer
    efg skrev 2014-10-11 11:13:02 följande:
    Ser absolut positivt ut!! Grattis!!! Testa igen typ om två det så är de säkert starkare!
    Tack!! Ja får testa igen om någon dag, hoppas!! :)
  • ticcer

LYCKLIG :D
    Hade test hemma från annat företag och även på det fick jag + :D
    Så ska köpa digitalt senare i veckan :)
    Svårt att ta in att det faktiskt gick denna månaden :D

• ticcer
    efg skrev 2014-10-11 14:11:40 följande:
    Sa ju att de var plus! Stort jättegrattis!
    Tack :D
  • ticcer
    201405 skrev 2014-10-11 17:04:16 följande:

Grattis!! :D så roligt för er!!

Vilken dag är du på nu? Vi hade ju bim samma dag men kan inte tänka jag skulle plussa än på en vecka minst... Blir ju sugen att testa ändå när du plussat nu men har inga känningar och skulle bli så besviken vid neg ändå :s väntar hellre på mensen då...

Vilka sympton har du? :)

Tack så mycket :)

Helt ärligt så har jag inte haft några direkt symptom, det enda är att jag haft lite pytte ont i nedre delen av magen annars ingenting :)
  • ticcer
    201405 skrev 2014-10-11 17:17:34 följande:
    Du ger mig hopp! Har känt svag mensvärk de senaste dagarna :)

Hur känns det nu då? Nervöst? Spännande? :D
    Kan ju vara något då :)

Känns helt  overkligt, men samtidigt jätte roligt och spännande :D Både jag och sambon är överlyckliga :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober