• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Åh vad tråkigt efg men bra ändå så du vet när du ska "köra" på igen :)

Här är det annorlunda. Min kropp har spelat mig ett spratt igen. Trodde jag haft och missat äl men icke! Verkar ha det igår och idag så nu ikväll blir det ärligen lite efterlängtat mys med mannen min ;) som jag har längtat :P BIM 16-17/1 annars nytt äl kring månadsskiftet! :)

• Mee

Hej tjejer!

Hoppas allt går bra för er och att vi alla plusar snart! :)

Själv har jag BIM 16-18/1 och hoppas på den bästa! Hade en missfärgade flytning igår som gjorde mig lite ledsen när den kom men efter några timmar hade det inte kommit nå mer så antar/hoppas det var en nidblödning. :D Så håller tummarna riktigt hårt att det fortsätter så här och att jag får ett fint + till helgen! :D

• Mee
    ticcer skrev 2015-01-14 12:03:11 följande:

Åhh vad roligt, håller verkligen tummarna att du får ett plus i helgen! :D Låter ju verkligen som en nidblödning :)

Ja jag hoppas verkligen det. Idag går tankarna åt det negativa hållet. Känns som att mensen är på G. :(

Men hoppas verkligen inte att den kommer dock!
  • Mee
    efg skrev 2015-01-14 20:51:19 följande:

Håller verkligen tummarna för dig Mee! Hoppas hoppas! De är liksom vår tur nu! Även för dig också såklart Ticcer!

Jag tog min sista pergotime tablett idag så nu väntar ja på äl, den här gången ska de fan gå vägen!

Ja nu är det vår tur! :)

Har känningar av mensvärk men vet inte om det är den som är på väg eller inte. Känns lite som en annan känsla i kroppen denna gång men vi får se vad som händer :) Har nu 3 dagar kvar till att jag ska testa :)

Håller tummarna efg! :) Självklart håller jag tummarna för er också ticcer och Anna hbg! :)
  • Mee

Tack Anna :) Ja, 2015 blir ett mycket bra år för oss alla :)

Åh beklagar ticcer! Men som både Anna och efg säger, mys på med sambon och så dagen för med sig något positivt mitt i allt :)

• Mee
    ticcer skrev 2015-01-18 14:13:29 följande:

Är nyfiken på hur det har gått för dig? :) Har mensen kommit än eller ej? :)

Själv så har jag sämsta tålamodet, har ju bim 29/1 och känns som en evighet tills dess haha :)

Nej, ingen mens än och inget plus än. :( vette tusan vad som händer med min kropp. Fick äl senare än vanligt, fick en superliten blödning i måndags som jag trodde skulle vara att mensen men kom inget mer. Har inte ens nå känningar för att mensen ska komma heller. Så har ingen aning om något

:(

Någon som vet om BIM blir flyttad om man har en senare äl?

Hehe jag förstår dig ticcer! Har också världens sämsta tålamod för sånt här :D det är ju bara 11 dagar kvar för dig ^^
  • Mee

Efg: okej, tack :) Hmm ja får vänta och se. Har inte mensen kommit innan ons-Tors så ska jag testa igen :)

Ticcer: Ja det hoppas jag med. Annars får mensen gärna komma nu så vi kan försöka igen! :)

Anna hbg: Har du varit på någon efterkontroll? För att se om allt har kommit ut? Jag blödde så mycket de första dagarna om jag kommer ihåg rätt!

Smedegaard: åh, beklagar! :(

• Mee

Anna hbg:

Du kanske måste höra av dig till kvinnokliniken igen och förklara läget och be om en ny efterkontroll! För det kan väl inte vara bra att blöda så mycket så länge?! :O

Jag tror jag blödde i kanske 2 veckor med sista veckan som vanlig mensblödning...

Kommer ihåg ett avsnitt från en unge i minuten. Där berättar dom att hela moderkakan måste komma ut för att livmodern ska kunna krympa ihop och sluta blöda!

• Mee

Anna hbg:

Hade jag varit i din situation så hade jag ringt till kvinnokliniken imorgon. Bara för att vara säker. Hellre 1 gång för mycket än 1 gång för lite!

• Mee

Anna hbg: Jag förstår det. Man vill ju bara att det ska vara över så man slipper bli påmind hela tiden.

Jag tänker på dig och håller tummarna att allt går bra idag! :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober