• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Efg: nej har inte tagit nå fler test än och ingen mens än. Har dock åkt på vad jag gissar magsjuka då sonen hade det förra veckan :(

Hmm Jadu vilken äl dag är jag på?! Jag tror det är äl +15 idag. Om jag räknar från den 5/1 som jag tror datumet för äl var. Haha hmm nästan noll koll här verkar det som :P Allt kretsar runt sonen nu för tiden så har liksom inte samma koll längre som man hade när man försökte bli gravid med sonen ^^

Okej, håller tummarna för att äl kommer snart för dig! :)

• Mee

Anna hbg:

Hur har det gått? Ringde du till kvinnokliniken igen? Har du slutat blöda eller börjat blöda mindre?

• Mee

Anna hbg:

Vad skönt :) Hoppas verkligen det går över snart! :)

Här har det inte kommit någon mens än. Dock så har jag lite känningar kring troskanten nedanför naveln eller hur jag ska förklara ^^ har inget hänt till fredag så tar jag ett nytt test :)

• Mee

För mig är det samma som förut. Ingen mens och inget plus än. Ska köpa mig ett test imorgon tänkte jag. Får se när jag hinner testa dock. Ska jobba natt till lördag och vara bortbjuden till svärmor på em! :O

Håller tummarna för er alla! :)

• Mee

Här blev det inget plus denna månad heller. Mensen kom tidig eftermiddag innan jag skulle iväg och träna. :( Känns så otroligt skit sämst och jag fattar inte varför det ska vara svårt denna gång! Även om jag hade det på känn att jag inte var gravid så blev man lite nedstämd :/

• Mee
    ticcer skrev 2015-01-23 21:11:58 följande:

Åhh vad tråkigt att din mens kom :( Bara till att ta nya tag, även om det känns hopplöst just nu för er:) Lycka till nästa månad <3

Har gett upp också innan det ens är bim har tappat hoppet men ja bara att vänta och se, tog dock test imorse och sambon säger att han ser något jätte svagt haha :)

Ja det känns riktigt sämst. Förstår verkligen inte vad jag gör för fel! :(

Åh vad spännande! Håller tummarna för er! :)
  • Mee

Ja känns jävligt tråkigt nu. Känns som att det kanske inte är meningen med mer än 1 barn. Jag vet nu var jag dramatisk men blir så ledsen! :'(

Vill så gärna vara gravid och få ett syskon till Wilhelm i hyfsat nära ålder. Tänk att det ska vara så svårt! :(

Pricken över iet var att jag fick reda på att en kompis fick sitt andra barn igår. Oplanerad. Så känns bara bittert att jag som verkligen vill går det inte för! :( Självklart är jag jätteglad för deras skull men känns så surt..

Tack Anna hbg! Jag hoppas också det är min månad nästa månad. Och självfallet din och alla andra här i gruppens månad :)

• Mee

Ja, det är ju de efg. Hatar den eviga väntan på både äl och BIM. Att man får för sig att man har en massa symptom och sedan nedslås av att mensen kommer ändå.

Ja man hamnar i en liten jobbig sits för en själv. När man kämpar och andra blir gravida och hinner få sitt barn innan man själv ens har fått ett plus på stickan. Samtidigt när man är glad för dem att allt har gått bra och de fått ett friskt barn. Men men, det är väl livets gång!

Ja jag hoppas verkligen att allas vår tid kommer snart! :)

Tack :) Vi har försökt sedan i juni att få ett syskon till honom. Räknade precis att det blir det 8e riktiga försöket nu när nästa äl kommer.

• Mee

Hoppas det är en nidis ticcer! :)

Åh, då är det bara att mysa på efg! Håller tummarna! :)

Varför skulle ni inte kunna få hjälp Anna hbg? :O

Här är mensen snart slut, vilken dag som helat tack och lov. :) Jag hoppas att äl kommer ske om ca 14 dagar så det inte strular sig något mera med kroppen. Orkar inte med det :P

Nu blir det väldigt hälsosam mat och bra men lagomt med träning för både mig och mannen. Och hoppas på att de kan hjälpa oss i väntan på ett plus. :)

• Mee

Sådär, då var mensen slut. Nu är det bara den långa väntan på äl igen. Får se när den sker. Jag hoppas verkligen att kroppen kommer vara snäll med mig och låta mig ha äl om ca 12-14 dagar och BIM kring den 20/2! :)

Kommer köra med äl-tester denna månad och hoppas jag prickar in den :)

Ser fram emot morgondagen, då blir det mitt 2a pass med PT för att komma i riktig form igen! :D

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober