• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tack alla :D <3

• ticcer
    Anna Hbg skrev 2015-03-07 07:35:32 följande:

Tyckte min mens varit lite knas så tog ett test i morse. Jag ser inte i syne va? :O

Nej du ser verkligen inte i syne :D Super duper mega grattis, du är solklart gravid :D Åhh vad glad jag blir för din/er skull :)
  • ticcer
    efg skrev 2015-03-18 09:12:30 följande:

Jag är gravid! Här är mina test från igår och idag: ska ta ett digitalt i helgen!

Åhh vad kul, jätte mega grattis :D
  • ticcer
    Anna Hbg skrev 2015-03-18 17:42:22 följande:

Nu kom det en klump också så antar att det är rätt så kört :(

Usch vad tråkigt för er :( känner verkligen med er :( hoppas att det tar sig snabbt för er igen, även om det är svårt att tänka på just nu. Lycka till nu!!!

En stor kram till dig <3
  • ticcer

Håller tummarna för dig Anna!

Jodå här går det väl bra, inne i vecka 8 nu och har KUB test 30/4 så ser fram emot det :) Valde att hoppa över VUL, med tanke på att jag har symtom så kändes det nästan lite onödigt haha :)

• ticcer
    Anna Hbg skrev 2015-03-23 12:31:24 följande:

Såg ett litet embryo med tickande hjärta och trodde att är i v.6+1.

Är lite försiktigt optimistisk just nu då vi såg ett hjärta i förra graviditeten som slog också men en vecka senare var bebisen död :(

Ska till bm imorgon och ska försöka tjataa till mig ett nytt vul om typ 2 veckor igen.

Åhhh vad härligt med ett tickande hjärta :D

Jag tro att det kommer gå vägen denna gången för er :)
  • ticcer

Jag har inte varit så aktiv här, har varit mycket som hänt och en stor oro. Började få bruna flytningar och ont, symtomen försvann och jag började frukta det värsta. Efter mycket tjat från sambon åkte vi till akuten idag och där inne låg vår älskade kotte med ett pickande hjärta och hade det bra <3 tårarna kom när jag såg den på skärmen, vilken lycka :)

Nu väntar jag på KUB som vi har den 30/4 :D

Hoppas det går bra för er andra också, håller tummarna för er alla :) Jag hoppas du får ditt plus snart Mee, inget kul att bara vänta och så :(

• ticcer

Stort grattis Anna :D Verkligen jätte fin klänning och blommorna var ju helt magiskt fina :)

Håller tummarna för dig Mee :)

Här går tiden så långsamt haha, är inne i vecka 12 nu så på lördag kan jag äntligen andas lite mer :) längtar till den 30/4 då har vi KUB ultraljud och får se den lilla busen igen :) Dock har jag fått jobb i sommar och har just nu intensivkurs för körkort så skönt att ha annat att tänka på :)

• ticcer

Åhh hoppas det inte är någon farlig blödning Anna :)

Åhh vad skönt att allt såg bra ut efg :D

Idag gick jag in i vecka 13 :D alltså kan jag andas ut lite mer nu :) på torsdag får vi se får lilla älskling igen <3 längtar tills november!!!

• ticcer
    Anna Hbg skrev 2015-04-26 11:02:33 följande:

Tack tjejer <3 <3 <3

Förstår dig efg :( Min mamma är typ likadan men tror att det beror på mitt ma.

Tog hårt på henne med.

Tror nog att din mamma är jätteglad innerst inne men vågar kanske inte riktigt andas ut än.

Men man vill ju ändå ha stöd och känna att folk, speciellt de närmaste, är överlyckliga över det lilla livet i magen.

Vad skönt ticcer! Jag är 11+0 idag så har en vecka kvar till den "magiska" gränsen.

När ska du vara där på torsdag? :)

Kl 08 har jag tid på torsdag, så spännande :) ska bli skönt att kolla så allt fortfarande ser bra ut :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober