• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

En aning fundersam just nu, tog gravtest imorse och det var första negativa efter MF vilket var skönt :) Tog sedan ett ÄLtest i eftermiddags och det visade ett svagt streck, men man såg det utan ansträngning... Så nu funderar jag på om ältest visade något på grund av rester på graviditeten eller om ÄL kommer hända inom några dagar :/ Får testa igen på lördag för att se om det blivit starkare, man vill ju inte missa ÄL ;)

• ticcer
    efg skrev 2014-11-24 08:39:59 följande:

Mee och ticcer hur går det?

Tog Ältest i lördags men ingen skillnad jämfört meddet i torsdags, ska ta nytt sen idag hade jag tänkt :) men vi myser när vi vill och hoppas lite på det bästa så att säga ;)
  • ticcer
    efg skrev 2014-12-04 18:42:14 följande:

Ville bara meddela att jag idag varit hos gyn, hon var helt underbar! Jag har som jag misstänkte Pco och fick direkt både mensframkallande och äl producerande läkemedel utan Att behöva vänta ett år. Fick se tydligt att ja har massor av älblåsor på äggstockarna och hon trodde att jag troligtvis inte haft äl alls, iaf inte sen pillerstopp. Men nu kan bebisverkstaden börja på riktigt! Stor lycka!

Hur går det för er??

Åhh vad skönt att du fick hjälp så snabbt :D Skönt när man hamnar i goda händer inom sjukvården :) Hoppas det tar sig snabbt för er nu :)

Här står det stilla sen mf, dock tycker jag att jag haft lite känningar ikväll :) så förhoppningsvis är antingen mens eller äl som är på väg, håller tummarna :D
  • ticcer

Ser ni något? Jag och sambon tycker oss båda kunna se något :) Syns mer i verkligheten, vågar inte hoppas på något än :) Ska testa igen på onsdag och se då :)
  • ticcer

Bestämt mig för att testa igen på lördag, om där är något så skulle det ha tagit sig för ca 1 vecka sedan så är ju för tidigt att testa egentligen :) Så drygt att inte veta något alls efter missfallet :(

• ticcer
    efg skrev 2014-12-09 12:12:25 följande:

Allt är drygt i den här branschen själv hoppas ja bara att pergotimebehandlinhen ska hjälpa så jag får äl så jag ens har chans att bli gravid! Ska isf ha äl nästa vecka/början på den efter.

Haha jo det är sant ;) håller tummarna att det funkar för er! :)
  • ticcer

Vänta med att testa tills på lördag gick inget vidare hahaha :) Tog ett nytt test imorse, och jag ser ett väldigt svaaaaagt streck och det kommer upp inom tiden och det finns kvar nu några timmar senare:) får be sambon titta på det när han kommer hem, kanske bara jag som inbillar mig :) Iaf så tror jag inget för än jag ser ett tydligt streck eller om det blir blankt :) Nytt test på lördag då sambon är hemma och kan titta samtidigt :)

• ticcer
    Lissing skrev 2014-12-11 11:18:05 följande:

Vill du visa det här? 

Haha så pass svagt så det vill inte synas på bild tyvärr :)

Nu vill jag sova och vakna på lördagmorgon haha :)
  • ticcer
    efg skrev 2014-12-11 12:18:08 följande:

Hoppas verkligen ticcer! Och att allt går vägen för er! Själv hoppas ja på plus till nyår. Vore en underbar start på de nya året!

Tack :) Hoppas för er skull att det blir plus då, hade ju varit en kanon start på året för er del :D
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober