• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Tränar gör jag inte, hahahah. Men ni är duktiga som sysslar med sånt ;)

Första passen harr gått bra, snart på väg till tredje och sen helg! Ska bli så skönt med helg igen, man blir så trött av alla dessa nya intryck och allt men ja försöker ta det lugnt och inte stressa på inskolningen i onödan, :)

Jag förstår precis hur du menar ticcer :( harr har flera gånger tänkt stänga av allt som har media o göra för att slippa alla dessa "vi väntar barn" "inatt föddes bla bla bla" för ja blir bara för ledsen .. Glädjs ju för deras skull men längtan efter en egen blir ju bara värre. Våra plus kommer också. Och ja är verkligen ledsen för att du fick mf, ingen ska behöva gå igenom det :(

• efg

Hmm.. Försökte skicka pm nu., kanske failade totalt eller så fick du tre meddelanden ;)

• efg

Ja fy va jobbigt de måste va Anna.. :( dumma appar man laddar ner!

Jag är lite såhär.. Vet inte hur ja känner riktigt.. Väntar ju på att de ska bli dags att testa.. Men väntan är hemsk! Tänkte testa på torsdag men de kanske är lite tidigt om ja utgår från äl två. Men lagom om ja utgår från första äl..

Har väldigt mycket "aktivitet" i livmoderområdet vilket gör att ja tänker att de kanske faktiskt.. Tagit sig? Meeen.. Ja är så orolig att denna aktivitet bara luras med mig :/

• efg

Tråkigt Anna :(

Här går de långsamt.. Tog ett gravtest imorse på äl+8 (från senaste äl) som var negativt. Inte helt oväntat men tråkigt :( har dock känt mig så konstig senaste dagarna att ja fått för mig att de kanske tagit sig ändå.. Men det visar sig.

Var också och lämna blodprov idag för att föröka upp pergotime samt kolla sköldkörteln. Så får vi se va de visar. Är lite upprörd över att pergotime fortfarande är restat så om de inte tagit sig denna gången så vet ja inte hur ja ska göra när mensen kommer.. Kanske får be gyn skriva ut letrozol istället som iaf de finns några få kvar i Sthlm ..

De har varit en ganska bitter vecka i övrigt då sambons pappa gick bort i helgen så de har varit mycket tankar i huvudet.

• efg

Jag känner så väl igen mig i allt du skriver Mee... Jag skäms lite för det men har så svårt för att glädjas när folk "råkar" bli gravida när en annan får kämpa..

Är så upprörd över att man hela livet blivit så lurad "man måste skydda sig, annars blir man gravid" "de är hyr lätt som helst" och har man käkat p piller i 8 år och så kan man inte ens bli gravid utan mediciner.. Tänker på alla gånger ja tagit ett test trot p piller och bara hoppats att ja kanske också skulle "råkat" bli gravid.. :(

• efg

Jag hoppas hoppas hoppas verkligen de aka gå vägen för oss snart! Och jag tycker också du ska kolla upp de där Anna, du ska ju inte må så dåligt!

Själv fick jag mens idag, på min födelsedag.. Trist men väntat. Däremot hade jag telefontid med min gynekolog idag och fick fantastiska besked. Inga fel på min sköldkörtel, och Ja jag gick ägglossning av behandlingen och hon skriver självklart ut letrozol till mig nu när pergotime är restat. Så födelsedagen är inte helt värdelös ändå! Här ska satsas på en decemberbebis!!

• efg

Tack så mycket! Ja det har varit en jättebra dag trots mens! Klart jag är ledsen för att det inte blev någon bebis den här gången heller.. Men jag fick ny energi idag, nytt hopp. Det har varit borta ett tag så jag behövde komma tillbaka och kämpa! :)

• efg

Härlig alla hjärtansdag ticcer! Själv hann ja knappt se min sambo igår och mensen håller fortfarande på att ta slut.. Men idag tog jag första letrozoltabletten så förhoppningsvis blir de äl snart!

Håller tummarna Mee!! De är verkligen din tur nu!

• efg

Grattis på födelsedagen! Ja de va verkligen en bra present, bättre än tvärtom som för mig ;) men min mens tog också precis slut och jag har tagit två tabletter letrozol so far! Ska bli spännande o de om äl sker tidigare nu som de verkar jämfört med pergotime. Det skulle passa våra scheman mycket bättre dessutom! :)

• efg

Åh va härligt att ni bara kan mysa på ;) hoppas ni träffar äl då! Du ta inga tester eller något? :)

Ticcer: ja tror 4 dagar är alldeles för tidigt för nidblödning.. Däremot kan man få en blödning när man har ägglossning också.. Men de borde ju inte heller komma fyra dagar senare.. Märkligt de där! Ingen aning tyvärr!

Mig själv: tog sista letrozol tabletten idag och har nu blivit lite nojjig över att ja ska missa äl för den kommer tidigare än ja beräknar så ska nog börja testa redan imorgon.. Haha, låter tidigt för mig men med tanke på vad andra som tagit letrozol säger så.. Vill ja va på den säkra sidan!

Hur går de för Mee??

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober