• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Anna Hbg skrev 2015-03-06 20:15:11 följande:

Ja, alltså den ändrar också automatiskt men enligt min normala cykel är det så. Googlade lite nu och drt verkar som om man kan ha ägglossning typ nästan direkt efter mensen om man har en kort cykel :O

Blir ju nyfiken på hur det ligger till nu så måste nog fråga min bm nästa vecka :P

Har du haft din ägglossning än efg? :)

Hmm. Intressant. Frågan är om slemhinnan är tillräckligt tjock för att hantera en graviditet om man får ägglossning så tidigt? Du får dela med dig av vad bm säger! :)

Och ja, nu har ja antagligen ägglossning. Haft positivt test i förrgår kväll och igår och nu på morgonen var tempen superlåg så jag har nog ägglossning just i denna stund. Nytt test blir om några timmar när ja är hemma igen! :) lyckas ha sex också så Kunde inte vara gladare nu!
  • efg
    Anna Hbg skrev 2015-03-07 07:35:32 följande:

phpbxz5HT94606.jpg

Tyckte min mens varit lite knas så tog ett test i morse. Jag ser inte i syne va? :O

Men herregud va kul!!! Grattis!!! De där är ju ett solklart plus!! Åh nu är de bara jag o Mee kvar men vi plussar nog när som helst! Åh vad underbart! Jättegrattis!!

Jag sa ju att de va våran tur nu!
  • efg

Går allt bra för alla? :) när har du ägglossning igen Mee? :) själv är de dem eviga väntan på bim för mig.. Haha. Men ja intalar mig själv att ja är "närmre bim" än ja är så då känns de mycket lättare haha!

• efg
    Anna Hbg skrev 2015-03-11 19:20:54 följande:

Har börjat blöda idag så inte säker på att det går vägen den här graviditeten heller :(

Jobbigt! Ja förstår att du är orolig! Men det behöver inte betyda något! <3
  • efg
    Mee skrev 2015-03-11 23:09:33 följande:
    Åh jag vet inte! Känner mig som i ingenmansland eller hur jag ska förklara.. Har haft äl känningar från och till i en veckas tid nu, har köpt såna där känsliga äl test som visar de 4 mest fertila dagarna. Tog 2 stycken förra veckan fick blankt på den digitala delen eller hur jag ska förklara men när jag tog ut testet för att slänga så såg jag 2 streck båda dagarna. Första starkare och andra dagen svagare. Tänkte att jag inte skulle testa något mer fören denna vecka. Testade igår men det var fortfarande svagt. Alla tester är testat med morgonurin.. Vad tror ni? Har jag missat äl då första tester var starkast eller kommer den senare i veckan? Gaah blir så otroligt frustrerad då det är så här hela tiden...! :(

Haha helt rätt tänkt efg! :) hoppas bim kommer snart för dig! :)
    Jag känner mig lite lika, börjar bli himla less på det här nu. Kan man inte bara beställa en graviditet, måste man kämpa såhär?!?!

Ang ägglossning så har ja lärt mig att man i första hand ska ta testet mellan 10-20 men jag har själv börjat ta andra tider också. Vilken cd är du på? Mina äl tester har ju varig helt bananas, upp o ner upp o ner hela tiden och tillslut blev de positivt dag 23-24. (Kompletterade med temp den här gången som även den indikerar på äl då).

Anna: åh neeej va tråkigt! Fy vad ledsen jag blir för er skull! Jag hoppas allt ja kan för att de fem procenten ska vinna! <3 kram!
  • efg
    Anna Hbg skrev 2015-03-16 10:49:36 följande:

Blir så trött på min kropp :( Om det nu ska bli ett missfall kan det väl komma igång ostället för att jag ska gå här och småblöda hela tiden. Sen som grädde på moset så ökar mina graviditetssymptom hela tiden också. Mår illa, är trött, känner av foglossning, svullen mage osv.

Hade varit ok om jag vetat att det gav en bebis i slutändan men nu känns det bara som om kroppen spelar mig ett elakt spratt :(

Förlåt för att jag bara kräker av mig men är så frustrerad nu :/

Förstår precis hur du menar, tycker så synd om dig! Men om du fått mer symptom och så, tagit nytt test? Ja tycker du kan be om en ny undersökning .. Fy vad jobbigt att inte veta! :(

Du har inget att be om ursäkt för, den här gruppen är väl till för att få tala ut och få stöd! <3
  • efg

Jag är gravid! Här är mina test från igår och idag: ska ta ett digitalt i helgen!

• efg

Åh vad ledsen jag är för er skull Anna. Känner att jag jag nästan "rub it in" med min lycka men jag hoppas du förstår att jag inte menar det så! Kram <3

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober