• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Haha vad komiskt!

Ang de där att berätta så har bm enligt lag skyldighet att berätta könet om föräldrarna vill. Dock endast om de faktiskt vet. Dock har de ingen skyldighet att aktivt ta reda på vad det är för kön ;) men om de ser det under ultraljudet så är de alltså enligt lag skyldiga att berätta. :)

• efg

Så himla dumt! Försökt skriva i tråden i flera dagar men får bara upp oväntat fel hela tiden så nu tester jag att göra det utan att använda appen!

Jag känner precis som dig Anna. Oro hela tiden fast de är vecka 15. Värdelöst att gå runt o vara orolig jämt o ständigt, tvivla på att allt är som det ska fortfarande. Ska eventuellt ringa idag till mvc och fråga om man kan få komma och lyssna på hjärtljuden eller nåt bara så man vet att hen lever. 3 veckor kvar till RUL.

Jag mår fortfarande dåligt till och från. Undrar när de ska gå över helt? Dock har vågen börjat vända så ligge rösta drygt -3 kg nu.

• efg

Fick komma in 30 minuter efter jag ringde igår! Bebisens hjärta slog med 160 slag per minut och de var helt fantastiskt!

Nu har magen börjat synas på riktigt också!

• efg

Ja kan inte lägga upp bilder via hemsidan.. Hur gör man? Nu nör dumma appen inte fungerar! :'(

• efg

Nä de går inte :(

Fin mage ticcer! Visst är de häftigt nu när de liksom inte går att missa va de är :)

• efg

Igår fick jag ett blodtrycksfall på jobbet vilket ledde till att ja fick ligga med dropp. Haha. #detglamourösalivetsomgravid

• efg

Idag mår jag mycket bättre! Ringt och bokat en tid hos läkaren den 17e för att diskutera eventuell sjukskrivning vilket ja hoppas på. Jobba lite färre dagar per vecka tror ja skulle underlätta mycket.

Tror föresten ja lyckas lägga upp en bild på magen nu eftersom min app börjat fungera igen! Måste bara ta en ny bild, kan ju inte lägga upp den ja försökte lägga upp förut, de har ju ändå gått en vecka till sen dess ;)

• efg

Väntar med spänning!!!! Åh vad kan de vara för ena som gömmer sig i våra magar!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober