• 201405

Vi med BIM 13-19 oktober

ticcer skrev 2014-10-11 11:10:39 följande:

Kan ni alla hjälpa mig? Jag har BIM på tisdag, idag tog vi detta test för både jag och sambon var hemma :) Är det ett ? eller? jag är osäker eftersom det är från testlagret men dock inte från det numret som det blivit fel på :) 

Så vad tror ni?

Grattis!! :D så roligt för er!!

Vilken dag är du på nu? Vi hade ju bim samma dag men kan inte tänka jag skulle plussa än på en vecka minst... Blir ju sugen att testa ändå när du plussat nu men har inga känningar och skulle bli så besviken vid neg ändå :s väntar hellre på mensen då...

Vilka sympton har du? :)
  • 201405
    mammatillfyra7501 skrev 2014-10-11 14:55:27 följande:

Spök eller tidigt plus ?? Strecket var rött forst. Apotekets egna test. Bim 19/10

Ser tyvärr inget :( när har du bim?
  • 201405
    ticcer skrev 2014-10-11 17:11:23 följande:

Tack så mycket :)

Helt ärligt så har jag inte haft några direkt symptom, det enda är att jag haft lite pytte ont i nedre delen av magen annars ingenting :)

Du ger mig hopp! Har känt svag mensvärk de senaste dagarna :)

Hur känns det nu då? Nervöst? Spännande? :D
  • 201405
    ticcer skrev 2014-10-13 10:38:27 följande:

Skönt och se en stegring på testen, det översta är från i lördags, det i mitten från igår och det understa från idag :)

Ska nog köpa hem ett digitalt idag :)

Riktigt fint!! :D

Här har mensen inte kommit än iaf, men kan vara bim imorgon med... Känner dock inget som tyder på varken grav eller mens :/ håller fortfarande tummarna iaf, för er andra med!
  • 201405

Bim+1 idag, ingen mens men fortsatt mycket flytningar. Ganska vattniga dessutom.

Har haft hemsk migrän i ett dygn nu men inga symptom annars så väntar bara på att mensen ska komma :/

• 201405
    Smedegaard skrev 2014-10-14 17:41:14 följande:

Amanda heter jag, 20 år och plussade igår, går allt son planerat så har vi en liten hos oss runt den 22 juni 2015! Vi är överlyckliga, min sambo är 22 år och vi bor i en stor villa i Gualöv, en bit utanför kristianstad! Det är min första graviditet och jag är super spänd!

Träffa barnmorska den 7 november!

Tog 2 veckor för mig att bli gravid efter avslutad p-pillerkur! Blev chockad och trodde inte alls det skulle gå så fort!

Just nu mår jag bra, mår illa från och till men inte så att jag ska spy. Har lite värk i "tjejmagen" och vääääldigt svullen över magen! Min sambo har verkligen tagit sig in i rollen och hjälper till, stöttar och är förväntansfull, vi längtar så mycket :D

Stort grattis!! Tänk vad kul det kunde vara om jag med plussat, då hade vi vart tre som är tjugo och väntar första barnet :)
  • 201405
    Smedegaard skrev 2014-10-15 21:36:44 följande:

Tusen tack! :) vi är så glada!! Jag håller tummarna för er verkligen!

Tänkte höra med er här om det är fler än jag som upplevt vattniga flytningar, helt klara liksom. Har inte ont eller något, men blir lite orolig ändå så tänkte bara höra om någon har upplevt det så här tidigt i graviditeten?

Kram på er <3

Jag har väldigt vattniga flytningar, hoppas det är ett bra tecken då! :)
  • 201405

Bim+2 idag och ingen mens ännu. Testade mig med morgonurin och fett negativt. Men det var likadant sist jag var gravid, då testade jag +1 och +5, båda helt blanka och fick positivt +11.

Men på ett sätt känner jag mig gravid, börjat få som växtvärk (känns inte som mensvärk) och fått jättetydliga "pluppar" på bröstvårtorna... Usch hatar denna väntan!! Varför kan jag inte plussa innan bim som alla andra >:(

• 201405
    201405 skrev 2014-10-16 15:37:49 följande:

Bim+2 idag och ingen mens ännu. Testade mig med morgonurin och fett negativt. Men det var likadant sist jag var gravid, då testade jag +1 och +5, båda helt blanka och fick positivt +11.

Men på ett sätt känner jag mig gravid, börjat få som växtvärk (känns inte som mensvärk) och fått jättetydliga "pluppar" på bröstvårtorna... Usch hatar denna väntan!! Varför kan jag inte plussa innan bim som alla andra >:(

Edit: lite ömma bröstvårtor med
  • 201405
    pottan skrev 2014-10-17 11:44:45 följande:

Testade imorse ja och de såg i princip likadant ut som det igår, verkar ha åkt på ett lätt illamående å känner mig äckligt uppblåst sen igår kväll så det förstärker väl tanken på att det nog var ett plus där ja

Vågar mig på ett grattis!! Då :D

Vilken dag är du på? Symptom?
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober