Vi med BIM 13-19 oktober
Grattis till alla som plussat!
Håller tummen för dig pottan! Ser ju positivt ut om inget annat :)
Jag tror jag får min mens snart. Känns så i hela kroppen.
Nya tag nästa månad i så fall :)
Grattis till alla som plussat!
Håller tummen för dig pottan! Ser ju positivt ut om inget annat :)
Jag tror jag får min mens snart. Känns så i hela kroppen.
Nya tag nästa månad i så fall :)
Hej tjejer! Grattis igen till alla plus! Tyvärr kom mensen för mig idag så får göra nytt försök nästa månad. Känns jävligt surt så här lång tid tog det inte med sonen!
Lycka till nu med alla graviditeter! :)
Alltså är jag inte gravid blir jag väldigt förvånad!
Har fått väldigt tunga bröst och lite ömma. Känner mig tung och svullen och det drar lite i livmodern. Igår upptäckte jag att montgomerys körtlar runt bröstvårtan har svullnat massor och blivit väldigt tydliga. sv.m.wikipedia.org/wiki/Vårtgård
Har också blivit väldigt trött och lite känslig. Inget av detta brukar jag ha innan mens.
Men testar nog på söndag igen och nästa gång torsdag om det inte blir plus -.-
Vad tror ni? Man kan ju tusan inte inbilla sig svullna körtlar?!
Fick brummat iväg till apoteket efter jobbet å köpt ett digitalt, blev skitnervös helt plötsligt, men sedär...
Symptom jag kännt av är ömma/onda bröst i ca 10 dagar nu, brukar jag inte ha, hugg i höger sida magen, långt ner, läste nånstans att det var ligament som töjer sig...
Och från igår kväll illamående, eller ja, mer som en ihärdig magkatarr... inte kunnat äta ordentligt eller dricka kaffe ida
201405: Börjar få mensvärk, svullen i magen, sugen på choklad och lakrits m.m. :)
Känner mig inte gravid.
Tror mensen kommer senast i natt.
Känns rätt ok faktiskt. Var ju bara första försöket.
Är på bim-1
Hur går det för dig och er andra?
Jag hoppas verkligen för din skull att u är gravid! Dock upplevde jag exakt samma symptom men den kom mensen (grav-test negativt). Jag trodde verkligen att jag var gravid men icke.. :( hoppas du är det dock!!
Som jag trodde kom mensen i natt så nu satsar vi på november istället :)
Hur många har plussat nu? Och hur många väntar på mens eller pluss? :)
Jag är på bim+4, jag är ganska säker på att jag är gravid. Testar imorgon igen...
Fortfarande ömma tunga bröst, och väldigt tydliga körtlar. Det drar i livmodern.
Brukar inte ha så innan mens men känner igen känslan från min förra graviditet
Jag är på BIM idag och ska testa ikväll när sambon kommer hem. Jag känner mig oxå ganska säker på att det är något som växer där inne :)
Lycka till med ditt test imorgon, hoppas verkligen att du får ett fint plus! :)
BIM idag :) Väntar med och testa tills imorgon... Spännande. Kanske första gången gilt
Här ska mensen komma imorrn, o det verkar som den gör det också. Bruna flytningar idag som jag brukar få dan innan :(
Fick mensvärk nu, så då kommer säkert den jäkla mensen iaf! >:(
Mensen kom nu på kvällen...
Bim+5 för mig idag då, fortfarande ingen mens och mensvärken släppte fort igår. Är hyffsat övertygad att jag är gravid, beställt clearblue test som kommer imorgon. Hittat bild på hcg nivåer efter ägglossning. Kopierar in tabell eftersom jag sitter vid mobilen;
18 dagar efter äl; minsta värde rapporterat 9, högsta 10529
19 dagar; minsta 13 högsta 13666
20 dagar; minsta 28 högsta 14441
Detta är alltså graviditeter som överlevt, inga mf. Hcg värdet, vet ej enhet. Länk lh5.googleusercontent.com/proxy/ks0_zxdaT487R3mO4Boh8_cO8KFOSMMAaQDX1yilokuzB9ijKxj72fV8AwJywYLLnMcgZPN_aA6jr5bRbTW7_n5oK-npAysLWXNNKlYAyroCf_QRmYs=w452-h533-nc
Så känns skönt att veta att det är "normalt"! Krävs ju nivåer på minst 50 i hcg värde för stickan ska ge resultat :) jag är ju på dag 19 nu, och dag 22 skulle vara lägsta rapporterade värde 55 så då ska jag få pluss om jag är gravid.
Än är mensen inte kommen och jag går idag på BIM+2, ska jag behöva åka och köpa nya tester idag? Hade varit kul att testa innan sambon åker bort må-torsdag. Känner inga tecken på att mensen skulle vara påväg, men brösten blir ömmare och ömmare. ... jag som hade räknat bort graviditet?? Testade negativt på BIM-3...ska jag våga testa igen?
Plussade cb digital igår 1-2 men har haft svaga plus med apotekets sedan bim -11 vilket jag och många inte riktigt litade på men det stämmde !! Känns helt overkligt ändå .
Tack ni som håller tummarna! <3
Borde kunna bli en gravidtråd här sen då? Ni är ju hittils en del som har plussat :D
Jag testade ikväll, men negativt. Hade då kunnat hålla mig i ca 3,5 timmar. Nu känns det värdelöst att testa någonting mer. Bara invänta tant röd.... Kommer hon inte på några dagar till får jag givetvis testa igen, för någonting skumt är det med min kropp då jag fick bruna flytningar ÄL+7 och ÄL+14 (På BIM)... Men sen ingenting mer. Bara småååa ( som en 5-krona ungefär..) Mina bröst har varit ömma i ca 5-6 dagar!
Nu fick vi mysa ikväll, jag och min karl. Så trist att han är borta må-torsdag.. Det gör det svårt att mysa ofta!!
Först och främst ett stort grattis till alla + :D
Nu har jag gjort en ny tråd där vi kan fortsätta prata vi som har plussat :)
www.familjeliv.se/forum/thread/74201967-vi-som-fatt-som-hade-bim-13-19-oktober
Hoppas många vill ansluta sig där så vi kan fortsätta följas :)
Lycka till ni andra som tyvärr ej fick något + denna månaden, håller tummarna för att det blir + för er nästa månad :)
Nu kom mensen helt utan förvarning!
Tror det var rester av ppillret som spökade :s